Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

2008-2009 Antı Vırus Test Sonucları

zafa38

Kayıtlı Üye
Katılım
13 Ara 2009
Mesajlar
2,189
Puanları
38
Valla aslında bende resmi olarak 3 gün önce kırdım :) Ondan önce KVK'daki bilgi işlemci arkadaşlardan almıştım lisansı. Şirket ödüyorudu parasını yani ama ben bedava kullanıyordum :)

---------- Post added at 19:04 ---------- Previous post was at 19:03 ----------



Hangi sürümünü indirdin? Bu arada dediğim gibi pc spam yediyse virüs programı bişey yapmaz, sen yinede bir ad-aware kur çalıştır.

4.0.474.0 indirdim resmi sitesinden Ad-aware ile antivirus cakısmadan kullanabilirmiyiz ikisini birarada? birde zahmet olucak ama hangisini önerebilirsin?
 

Jerky

Kayıtlı Üye
Katılım
13 Eyl 2009
Mesajlar
3,076
Puanları
48
ekmek elden su gölden böyle bişi galiba.. :D :D :D

ee onca yıl çalıştık, birazda ekmeğini yiyeli yani :D

---------- Post added at 19:13 ---------- Previous post was at 19:09 ----------

4.0.474.0 indirdim resmi sitesinden Ad-aware ile antivirus cakısmadan kullanabilirmiyiz ikisini birarada? birde zahmet olucak ama hangisini önerebilirsin?

Torrent kullanıyormusun? Ben oradan crackli dosyayı indirdim. Senin indirdiğin yeni sürüm henüz kırılmamış sanırım, doğru düzgün sitelerde bilgi yok.

İkisini aynı anda kullanabilirsin, farklı amaca hizmet ettikleri için bir sorun olmaz.

Ben antivürüs Nod 32 4.0.467v + Spam için Ad-aware prof. kullanıyorum.
 

zafa38

Kayıtlı Üye
Katılım
13 Ara 2009
Mesajlar
2,189
Puanları
38
ee onca yıl çalıştık, birazda ekmeğini yiyeli yani :D

---------- Post added at 19:13 ---------- Previous post was at 19:09 ----------



Torrent kullanıyormusun? Ben oradan crackli dosyayı indirdim. Senin indirdiğin yeni sürüm henüz kırılmamış sanırım, doğru düzgün sitelerde bilgi yok.

İkisini aynı anda kullanabilirsin, farklı amaca hizmet ettikleri için bir sorun olmaz.

Ben antivürüs Nod 32 4.0.467v + Spam için Ad-aware prof. kullanıyorum.
Torrent kullanıyorum utorrent bende arastırıyım biraz belki bulurum crack tşkler kardeşim verdigin bilgilerden ötürü:)
 
Üst Alt