2.0 tdi leon a race chip taktırmış olan arkadaş varmı?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

sedat0027

Kayıtlı Üye
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
234
Yaş
43
race chip taktırmayı düşünüyorum.eğer taktıran arkadaşlar varsa memnunmu?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
39,224Konu
764,055Mesajlar
22,149Kullanıcılar
RoosterSon üye
Geri
Üst Alt