Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

1.8T 225 hp satılık motor

18891945

Kayıtlı Üye
Katılım
11 Eyl 2009
Mesajlar
784
bizim işyerindeki bir elemanın mahalleden arkadaşında calibra motorlu şahin var..1 kere gördüm aracı,dışını da bir acayip yapmış zaten..araç harbiden fena gidiyor,ama sürekli sanayideymiş..
 

eneserol

Kayıtlı Üye
Katılım
22 Kas 2010
Mesajlar
2,980
Yaş
40
abi kuş serileri teneke ya o motorla uçar gider asfalta nasıl tutunuyor o araba :)
 

18891945

Kayıtlı Üye
Katılım
11 Eyl 2009
Mesajlar
784
öyle deme..bu izmitteki dragları takip ederdim eskiden..şahin turbo vardı bi tane..ankaradan sanırım..kendi klasmanında güzel dereceler yapıyordu..sağlam araçlar geçiyordu..ama hala var mıdır,bilmiyorum..

"swaplamak" gibi acayip bir terim kullanıyorlar bu motor değiştirme olayı için Enes..ülkemizdeki yabancı kelime kullanma hastalığı ve hayranlığına bir örnek işte..
 

eneserol

Kayıtlı Üye
Katılım
22 Kas 2010
Mesajlar
2,980
Yaş
40
öyle deme..bu izmitteki dragları takip ederdim eskiden..şahin turbo vardı bi tane..ankaradan sanırım..kendi klasmanında güzel dereceler yapıyordu..sağlam araçlar geçiyordu..ama hala var mıdır,bilmiyorum..

"swaplamak" gibi acayip bir terim kullanıyorlar bu motor değiştirme olayı için Enes..ülkemizdeki yabancı kelime kullanma hastalığı ve hayranlığına bir örnek işte..

aynen öyle kardeşim özümüzden gitgide uzaklaşıyoruz herşeyde olduğu gibi Türkçe'mizle de yabancılaşıyoruz malesef :(
 

AHMET1907

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
815
Yaş
44
bu motor cupraR dada çıkan TT 225hplik motor, kıymetli bi motordur yani:)
 
Üst Alt