1.2 TSI DSG 3.VITESTEN 2YE GEÇİŞ

Yok bunu kendiniz yapıyorsunuz ben hatırlamadım Adem hatırlar etiketledim kendisini @faw13 gökberk sen hatırlıyormusun

Ben etiketi fark edene kadar ilgili konunun linki paylaşılmış zaten abi 🙂

@musicopat06 yukarıda linki verilen konuda yazanları bir deneyin istersiniz belki işinize yarar, sonucu tekrar yazarsınız.


Trakya'dan gönderildi..
 
39,223Konu
764,052Mesajlar
22,148Kullanıcılar
Geri
Üst Alt