Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

İlk polisaj makine deneyimim :)

muratcantona

Kayıtlı Üye
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
973
Puanları
18
Arkadaşlar makine alıp baslıyacaklara yardımcı olur belkı bugun ferm marka makinem elıme ulastı elımde 1adet 180 mm tabla 1 adet 150 mm tabla 1 adet 125 mm tabla var ve onlara uygun polısaj ( pasta ) sungerı ve fınısaj ( ınce pastalar ve wax atmak amaclı ) compound sunger ( kuvvetlı pastalar ıcın ) olandan almayı gerek gormedım aracımın durumundan dolayı .. bugun ılk olarak elımde buluanan hurda panelde uygulama yaptım autoglym 02b ve autoglym super resin polish le panelı ılk olarak parlattım komple baktım ogrenemıcem pes ettım makıneyı satmayı bıle dusundum hemen cunku elımden kacıyor makıne hare bırakıyorum beceremedım sonra dedım ben yapıcam zımpara attım panele ve 2 ye boldum sonuc asagıdakı resımlerde :D:D





mukemmel oldu bence :D
 

Jerky

Kayıtlı Üye
Katılım
13 Eyl 2009
Mesajlar
3,076
Puanları
48
Vay vay vay, eline sağlık. Birtane kaput alıp üzerinde çalışabilirsin, güzel antreman olur.
 

muratcantona

Kayıtlı Üye
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
973
Puanları
18
kaputu evıme getıremıyorumkı sıgmıyor arabaya kaput verıyorlardı sıgmadı bunu verdıler saolsunlar .. fark etmez bunla daha ıyı olur abı kıvrımlar falan musaıt baya bı bıde koyu renk metalık :D
 

Gilgamesh

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
3,579
Puanları
38
Muratcan al benim alfayı erya nın önünden istedeğin her türlü fanteziyi uygula hemde çalışır durumda araba :D arada bende gelir bir iki boya kazır yaza doğru beraber boyarız istersen :D
 

Gilgamesh

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
3,579
Puanları
38
Valla benden sana açık çek. Orada atıl duruyor. Bİraz para geçince elime bizim evin garajına alıp üzerine naylonla kapatıp yaza doğru kendim oynamaya niyetim var eğer yapacaksan al sen oyna
 

muratcantona

Kayıtlı Üye
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
973
Puanları
18
yok abı saol :D sen oynamaya basladında sole bende yardımcı olurum :D anca öle :D sımdılık benım broadway camurlugu yeter bana :D
 

beetle

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
1,072
Puanları
83
fotolardan iyi mi kotümü ben anlıyamadım arkadaşlar
 
Üst Alt