Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

Üyelik İptali

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

rockinrock

Kayıtlı Üye
Katılım
2 Eyl 2009
Mesajlar
3,039
Puanları
63
herhalde bady kit xenon falan bekledi yönetimden. bu kadar uzun sürede beklentisi olmayınca terk etmek istedi ? olabilirmi bu teori :D
 

kfy

Administrator
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
13,417
Puanları
113
arkadaşlar burada olmayan biri için yorum yapmak bana göre pek doğru değil...kendisini telefonla aradım fakat bir hanım sesi tabiki yanlış numara ve mekan malatya değil...daha içeriğini öğrenmek istemiyorum.gerek yok.
 

Gilgamesh

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
3,579
Puanları
38
üye olduğumdan bu yana konuları takip ettim ve burada üyeliğimin bulunmasına gerek olmadığını düşündüğüm için. Üyeliğimin iptalini rica ediyorum .
Elbette her konuda olduğu gibi bu konuda da elimizden gelen desteği yönetim olarak veririz tabii ki. Hatta tüm üyelerimizde destek olacaktır bu karara.

siteye gırmessın uyelıgın ıptal olmus gıbı hayal edersen uyelıgın ıptal olmus olur.tabı sevgılı yonetıcılerımız bu konuda acıklama yaparlar.
Bak buda güzel bir yaklaşım hiç bu şekilde düşünmemiştim :D Ogün tebrikler babacan :)

kuru kalabalığa gerek yok tabi...
arkadaş bu dakkadan sonra aramızda değil...
Hızlı yönetici :D

sarhoş falan olmasın bu :D
Hehe mesaj saatine bakarsak direk kuru olabilir mi :D ?

üye oldugun dan bu yana konulara katılabilirdiniz
ilk mesajınız üyelik iptali olmuş ilginç
Cüneyt beklentilerin ne olduğu tabi bizler için soru işareti lakin konu amaç mı idi o da önemli bence

Bizede aktif üye lazımdı zaten :) memnuniyetle
Adam aktifmiş Gökhan konuları takip ettim ama demiş :D

Sen SCW'nin RUHUNU yakalayamamışsın sorun bizde deil yani...
İşte yorum budur Doğukan bunun için benden sana + 1907

ne bekliyodu acaba siteden de karşılığını bulamadı ilk mesajı da üyelik iptali enteresan fazla söze gerek yok..
Birkaç şey geliyor aklıma ama :D

herhalde bady kit xenon falan bekledi yönetimden. bu kadar uzun sürede beklentisi olmayınca terk etmek istedi ? olabilirmi bu teori :D
Tüh be biraz daha bekleseydi 300 üncü üyeye komple body kit verecektik. Üzerine mercekli farlı xenonda cabası idi :D :D Ha bir de bakım hediye ederdik keşke gitmeseydi ... :D
 

Gilgamesh

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
3,579
Puanları
38
arkadaşlar burada olmayan biri için yorum yapmak bana göre pek doğru değil...kendisini telefonla aradım fakat bir hanım sesi tabiki yanlış numara ve mekan malatya değil...daha içeriğini öğrenmek istemiyorum.gerek yok.
Cezmi abi yaptı yine abiliğini ve şahsen üzerime alıp görev bilip yorumları durdurmak maksadı ile müsaadenizle biz kaldığımız yerden devam edelim diye konuyu yoruma kapatıyorum arkadaşlar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt