Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

Özel plaka

DOUKAN

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
3,409
Yaş
33
İyimis Ayberk :D

---------- Post added at 22:57 ---------- Previous post was at 22:56 ----------

Onu alınca ne olcak Ogun plaka ısı falan anlatsan...
 

plajhavlusu

Kayıtlı Üye
Katılım
12 Şub 2010
Mesajlar
3,139
Yaş
39
atıyorum 34 dou 45 plakan bır aracta arac satıldı gıttı ızmırden bırısı aldı 35 plaka cıkarırken ordakı sube bır ek9 doldurur derkı bu aracın eskı pakası buydu yenı plakası bu bu belge ek9 dur ızmırdekı sube bu ek9 u senın ıstanbuldakı subene yollar 34 dou 45 plakanın ıstanbulda kullanılması ıcın ek 9 un ıstanbulda memur un elınde olması lazım sonra gıdersın komıser e plakayı ıstersın bagısını yaparsın ve komıser sana gelen ek9 belgesını verır o plaka artık senındır ruhsatını cıkarırken o belgeyı tescıl memuruna verırsın ve plakanı alırsın ama o belgeyı aldın dıye o plaka yıllarca senın degıldır bır sure sonra senden ses cıkmazsa o plakanın ek9 unu zayı sayarlar ve ızmırden tekrar faksını ıstetırler ve ek9 sende oldugu halde plaka elınden gıder

---------- Post added at 10:52 ---------- Previous post was at 10:50 ----------

bu arada dogukan bunu ozellıkle hep soyluyorum ola kı plakayı muammelecı sordu 300 500 arası dendı sonra sen sordun sonra bı muammelecıye daha sordn 3 kısı bu plakayı sordu memur bu durumda ne der bu plakadan ısteyen cok talep cok ve b yuzden arz ı yukselteyım ve 300 olan plaka 750 ye cıkar
 

DOUKAN

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
3,409
Yaş
33
Tamam abi saol 300-400 arası bisey çıkar dedi ayirtmamiz mumkunmu dedim ayarlayabiliriz dedi 2 saat sonra doncek bana...
 

fnasif

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
5,482
Yaş
49
zor işler yahu bunlar, boş zaman lazım koşturmak lazım bide milleti besleyecen durduk yerde...

sıradan neyse gelsin fikrindeyim. arabanın plakasında değil 2-3 harfli ismim sülalem yazsa nedir ki?
 

DOUKAN

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
3,409
Yaş
33
Abi orası öle ama heves ettim istiyorum ins olur...
 
E

eee36

Guest
atıyorum 34 dou 45 plakan bır aracta arac satıldı gıttı ızmırden bırısı aldı 35 plaka cıkarırken ordakı sube bır ek9 doldurur derkı bu aracın eskı pakası buydu yenı plakası bu bu belge ek9 dur ızmırdekı sube bu ek9 u senın ıstanbuldakı subene yollar 34 dou 45 plakanın ıstanbulda kullanılması ıcın ek 9 un ıstanbulda memur un elınde olması lazım sonra gıdersın komıser e plakayı ıstersın bagısını yaparsın ve komıser sana gelen ek9 belgesını verır o plaka artık senındır ruhsatını cıkarırken o belgeyı tescıl memuruna verırsın ve plakanı alırsın ama o belgeyı aldın dıye o plaka yıllarca senın degıldır bır sure sonra senden ses cıkmazsa o plakanın ek9 unu zayı sayarlar ve ızmırden tekrar faksını ıstetırler ve ek9 sende oldugu halde plaka elınden gıder

---------- Post added at 10:52 ---------- Previous post was at 10:50 ----------

bu arada dogukan bunu ozellıkle hep soyluyorum ola kı plakayı muammelecı sordu 300 500 arası dendı sonra sen sordun sonra bı muammelecıye daha sordn 3 kısı bu plakayı sordu memur bu durumda ne der bu plakadan ısteyen cok talep cok ve b yuzden arz ı yukselteyım ve 300 olan plaka 750 ye cıkar



" bu plakadan ısteyen cok talep cok ve b yuzden arz ı yukselteyım ve 300 olan plaka 750 ye cıkar "

naptın allasen o nası bi cümle :)arz nasıl yükselir taleple doğru orantılı olarak sen fiyattan bahsettin heralde. arz çoğalırsa tüm plakalar bedava olur :p keşşke öyle olsa :)
 

plajhavlusu

Kayıtlı Üye
Katılım
12 Şub 2010
Mesajlar
3,139
Yaş
39
valla bu gun o yogunlukta kafada gezen tılkılerle o cumleyı kurduguma dua edın :):):):)
 

zafa38

Kayıtlı Üye
Katılım
13 Ara 2009
Mesajlar
2,189
Yaş
32
zor işler yahu bunlar, boş zaman lazım koşturmak lazım bide milleti besleyecen durduk yerde...

sıradan neyse gelsin fikrindeyim. arabanın plakasında değil 2-3 harfli ismim sülalem yazsa nedir ki?

:) Faruk abi aynen dediğini yaptım seriden gittim :D
 
Üst Alt