Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

Çağlara gelsin

PATRON

Administrator
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
11,027
Puanları
113
Abi araba çok güzel duruyor 1.8T mi bu?
 

OnurGungor

Kayıtlı Üye
Katılım
21 Ocak 2010
Mesajlar
471
Puanları
18
araba süper yaf .maşallahı var :)
para olsa direk yatırırım bu arabaya :)
 

leoni

Kayıtlı Üye
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
278
Puanları
16
ahmet hocam yok mu bunun satılık linki falan bi baksakdık
 

schumi

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
8,180
Puanları
113
İstanbulda mı abi bu araba..?
 

CUPRA

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Eyl 2009
Mesajlar
0
Puanları
0
Resim temsili galiba?

---------- Post added at 19:04 ---------- Previous post was at 19:03 ----------

Bu arada Ahmet Abi, istediğin Turbo GT2871 miydi?
 

kurtbil

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
7,702
Puanları
113
Caglar ızmıre gıdıp geldımı orda b ısı olcaktı onun :)
 

ismaiL

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,150
Puanları
38
Yok böyLe bir güzellik yaaa.29 milyar hiç bişe izmir'deki kırmızı cupra ise konusu geçen...
 
Üst Alt