• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Zenon

pehliwan

Kayıtlı Üye
Katılım
31 Ocak 2011
Mesajlar
55
Beğeniler
2
Yaş
43
#1
HERKESE SELmlR. ZENON FaR ibizada sıkıntı yarayırmı servis sıkıntı yaratır dedi benim derdim şu anki farların yetersiz kalması uzun yol yapıyorumuygun ve kaliteli ne önerirsiniz?:(
 

ZGR

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
14,928
Beğeniler
525
Yaş
26
#2
ya mercek far yaptırıcaksınız yada orjinal farlara night breaker ampul takıcaksınız
 

37fbli

Kayıtlı Üye
Katılım
11 Ara 2010
Mesajlar
3,267
Beğeniler
28
Yaş
26
#5
ZGR nin dediği gibi :D ya mercek yada ampul merceksiz çok çok göz alıyo hep sellektör yapıyo karşıdabn gelen :D
 

yagami

Kayıtlı Üye
Katılım
3 Ocak 2011
Mesajlar
124
Beğeniler
17
Yaş
31
#6
Merceksiz takıcaksan kesinlikle kaliteli bir ürün kullan.Philips en iyisi ama en pahalısı.Onun dışında mtec ve monza hakkında iyi şeyler okudum.multimax kesinlikle kullanma ben kullandım pişman oldum.2 ayda bir ampuller bozuluyo.İlk bozulanı değiştirdim ampuldendir falan diye düşündüm ama geçen gün de diğer far bozulmuş haberim yok yolda farkettim üstüne de çevirmede ceza yedim 66tl.

Şimdi mercekli deniyo ama 26bin liralık arabaya da 800-1000 liraya far mı taktırılır orası da ayrı konu.
 

37fbli

Kayıtlı Üye
Katılım
11 Ara 2010
Mesajlar
3,267
Beğeniler
28
Yaş
26
#7
Merceksiz takıcaksan kesinlikle kaliteli bir ürün kullan.Philips en iyisi ama en pahalısı.Onun dışında mtec ve monza hakkında iyi şeyler okudum.multimax kesinlikle kullanma ben kullandım pişman oldum.2 ayda bir ampuller bozuluyo.İlk bozulanı değiştirdim ampuldendir falan diye düşündüm ama geçen gün de diğer far bozulmuş haberim yok yolda farkettim üstüne de çevirmede ceza yedim 66tl.

Şimdi mercekli deniyo ama 26bin liralık arabaya da 800-1000 liraya far mı taktırılır orası da ayrı konu.
26 28 binliralık rabaya 700 900 arası bi mevlada yapılmaz die bişiyok sonuçta hem karşıdakinin hemde kendiin güvenliği açısından bu uygulama yapılıyor bence xenon olucaksa kesinlikle mercek olmalı
 

bluerdem

Kayıtlı Üye
Katılım
19 May 2011
Mesajlar
253
Beğeniler
9
Yaş
38
#8
Philips'e karşılık Osram'ın kalitesi nasıldır acaba?? o da alınabilir mi ve en ucuz nerden alınır bilen var mı?
 
Üst Alt