yol yardımı lütfen.. | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

yol yardımı lütfen..

Konu, 'Yurttan Haberler' kısmında akin tarafından paylaşıldı.

  1. akin

    akin
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.868
    Beğenileri:
    91
    Ödül Puanları:
    48
    arkadaşlar bu cuma günü yada hava durumuna göre cumartesi balıkesir-akçaya 10 günlük tatile çıkıyorum.yol şartları nedir neyle karşılaşabilirim güzergahdaki arkadaşlar yazarsa, can ve mal güvenliği için çok iyi olacak.

    güzergahım: eşkişehir-bozhöyük-mezitler mevkii-inegöl-bursa-balıkesir-edremit..(özellikle mezitler mevkii ve b.esir edremit arası yokuşlar virajlar)
     
  2. GÖKHAN33

    GÖKHAN33
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.948
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    48
    Eskişehir bozhöyük civarı kar olabılır kutahyada okudugum surece o yollarda cok zorluklar cekmıstık:D
     
  3. Floydian

    Floydian
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.979
    Beğenileri:
    63
    Ödül Puanları:
    48
    Aman abi dikkat et.

    Mümkünse en güvenli güzergahı seç..
     
  4. akin

    akin
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.868
    Beğenileri:
    91
    Ödül Puanları:
    48
    en güvenli güzergah alpcim..
     
  5. mayham85

    mayham85
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.915
    Beğenileri:
    47
    Ödül Puanları:
    48
    abi hiç kafana takma bozüyükten bileciğe dönmediğin srüece yol artık çok rahat. ciddi şekilde virajlar ıslah edildi diyebilriim. taş çatlasa 20 30 km virajlı kaldı. kar konusuda çok sıkıntı olmaz o yol kolay kolay kapanmaz açık tutulur.
     
  6. Floydian

    Floydian
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.979
    Beğenileri:
    63
    Ödül Puanları:
    48
    Dikkatli git gel abi..
     
  7. Gtı

    Gtı
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    557
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    İnegöle geldiğinde ''Orhan''da inegöl köftesini yemeden geçme abi:D eskişehir-bursa-inegöl arası 2 şerit 1 şerit olarak gidiyo önemli olan balıkesir sonrası :) balıkesirden sonra tek şerit ve ara sıra çift şerit oluyo ve virajlı ve tehlikeli biraz.Şimdiden iyi yolculuklar :)
     
  8. akin

    akin
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.868
    Beğenileri:
    91
    Ödül Puanları:
    48
    teşekkürler arkadaşlar..
    yol güzergahı zaten karış karış bildiğim yol,endişem kar durumu idi yunus emre büyük ölçüde yararlı oldu..

    ---------- Post added at 21:15 ---------- Previous post was at 21:14 ----------

    okeydir alp..

    ---------- Post added at 21:17 ---------- Previous post was at 21:15 ----------

    biraz düzeltmeye çalışıyolar şerit sayısı falan artıyo ama çoğu yerde halen tek şerit.tek şerit önemli değil de geçen o yol kardan kapandı diye haber geçti ajanslar..

    ---------- Post added at 21:19 ---------- Previous post was at 21:17 ----------

    genelde ''zeynel'' de mola veriyorum ama değişiklikde yarar vardır.madem tavsiye ettin bu seferde orhan da duralım. ;)
     
  9. cckoc

    cckoc
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.121
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    38
    Abi iyi yolculuklar . benim tek bir önerim var: yavaş sür. Geç kaldın desinler geçmiş olsun demesinler diye bir söz var. İyi eğlenceler:)
     
  10. schumi

    schumi
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    8.181
    Beğenileri:
    1.218
    Ödül Puanları:
    113
    Mezitlerin yol durumu iyi olsa bile bu havada orda kar olabilir,Özellikle kamyon ve tırlara dikkat derim o bölgede...Susurluk - Balıkesir arasında yol yapım çalışmaları vardı bi zamanlar şu an nedir bilmiyorum orası çok berbat oraya dikkat derim..

    Akçaya gitmişken ören'e de uğra derim orasıda güzeldir..Akçay'da orjan sitesine çok takılırım yazları çok güzel yer discosu filan var,kışın ne haldedir oraları bilemiyorum..:)

    Bursadan geçerken izmir yolunda iskender yemeyi ihmal etme derim ayrıca..:Dsonrasında susurlukta yörsanda da bol köpüklü bi ayran iyi gider..:)gece gece canım çekti be..:D :D
     

Sayfayı Paylaş