Yeni Leon | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Yeni Leon

Konu, 'Leon 1P1 (2009+Makyajlı)' kısmında Dedee tarafından paylaşıldı.

  1. Dedee

    Dedee
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    694
    Beğenileri:
    279
    Ödül Puanları:
    63
    Dostlarım, Bu günlerde kafam karışık, bana biraz fikir verebilirmisiniz.
    Yeni kasa Leonu birçok arkadaşımız gibi bende sevmedim. Şu an Güncel kasalarda bitmek üzere olduğu için güzel kampanyalar yaptılar. Copa Plus Paket+Sanroof gibi. Benim aracım henüz 27,000 km. de,

    İki gündür aklım karıştı; Aracımı seviyorum ve Copa Plus + Sanroof + Fr ön arka tamponlu, Yine Diesel DSG sıfır bir araç alsammı diyorum. Malum bir kaç ay sonra artık yenisi olmayacak, Bir kaç ay sonra yeni kasası çıkacak olan aracımızın sadece donanımını zenginleştirmek adına bu operasyona girmelimiyim. Yaparsam 4-5 yıl kullanırım aracı.

    Sizin fikirleriniz benim için önemli, benim düşünemediklerimi siz pekala düşünebilirsiniz. Belki yeni kasayada alışabilirim ama ben bu kasayı çok seviyorum. Bakalım sizin yorumlar beni nerelere götürecek. Ya böyle devam ya da sıfır full güncel kasa, Hayırlısı bekliyorummmm..
     
  2. mst07

    mst07
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    319
    Beğenileri:
    64
    Ödül Puanları:
    28
    bende aynı şeyı dusundum aracımda aynen 27000 de ... fakat yenı cıkan kasayı en basta begenmesekte gozumuz alıstıktan sonra begenebılme ihtimali ve sonradan pısman olma ıhtımalı benı korkutuyor :)
     
  3. BoMBeR

    BoMBeR
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    207
    Beğenileri:
    109
    Ödül Puanları:
    43
    Bu aracı da sıfır almıştınız heralde. Bu kadar kısa süre içinde bunu satıp, yine sıfır bir araç almak büyük zarar olur. Malum aracın bütün vergilerini sıfır alan kişi ödüyor ve arabayı aldığı an satsa bile külliyen zarara giriyor. O yüzden böyle birşey tavsiye etmem. Yeni Leon'un dış görünüm olarak eskisinin önüne geçebilmesi zaten çok zordu. Yani bu kasanın herkesin gözünde daha da önüne geçen bir tasarım VAG grubu içindeki abi, kardeş ilişkisini bozardı. Fakat yeni Leon iç tasarım ve donanım olarak oldukça ciddi bir araç olacak.

    Tavsiyem aracınızla devam edip, belki bir süre sonra yeni Leon'u alıp, dış görünümü biraz kendi modifiyenizle daha güzel hale getirip, aracın teknolojisinin tadını çıkartmaktır.
     
  4. Lejyoner

    Lejyoner
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    9.021
    Beğenileri:
    6.490
    Ödül Puanları:
    113
    Ahmet abi,yeni Leonu fotograflardan değerlendiriyoruz,yani içine binmedikce bir test sürüşü yapmadıkca karar verirsen ileride pişmanlık yaşayabilirsin:)
     
  5. YEKTA

    YEKTA
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    6.736
    Beğenileri:
    2.404
    Ödül Puanları:
    113
    ahmet abi bu işin sana maliyeti ne olacak o bedele değecekmi?
     
  6. bluetouch

    bluetouch
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    468
    Beğenileri:
    139
    Ödül Puanları:
    43
    Abi şunuda unutmamak gerek 2013 model bir araç ne kadar kötü olabilir?Ki bu aracın iç konsolunun kalitesi resimlerde bile belli oluyor.Bence acele etme birazcık bekle emin ol pişman olmicaksın.Yeni aracın dıştan görüntüsünü sevmemiş olabilirsin fakat bu aracın cuprası çıkacak,belki onun tamponları ve şekli cezbedicek beklemekte fayda var diye düşünüyorum :eek:key:
     
  7. GÖKHAN ŞİMŞEK

    GÖKHAN ŞİMŞEK
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.328
    Beğenileri:
    225
    Ödül Puanları:
    63
    abim ben de sizin gibi çok düşündüm ki bide benimki 5 yıllık bide 1.6 mpi...ama yeni leon çok hoşuma gitti bide dizeli %22 daha az yakacakmış...yeni herzaman yenidir....bence aracınıza binin yenisi çıkınca da bakın güzelse alın değilse kendinizinkine binin...zaten araç dizel her km de kendini amorti edecek...aynı aracı aynı araçla değişmek lüzümsüz...ne kadar ben leon manyağı olsam da mevcut aracım dizel olsaydı 100 000 km ye kadar kullanırdım çünkü bir türlü bıkamadım...ama yenisi çıkınca hevesim bitecek eminim...
     
  8. Halil Karabal

    Halil Karabal
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    71
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    8
    daha hiç dünya gözü ile görmedim !
     
  9. schumi

    schumi
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    8.181
    Beğenileri:
    1.220
    Ödül Puanları:
    113
    Yeni Leonu görüp denemeden karar vermeyin derim...Artı yeni kasası çıkacak bir aracın önceki kasası için pek fazla yatırım yapmamak gerek...Satarken bir üst kasası olduğu için değeri illaki düşecek...
     
  10. Nusret

    Nusret
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.540
    Beğenileri:
    335
    Ödül Puanları:
    83
    Aracınız neredeyse daha sıfır zaten değiştirmek zarara gitmek anlamına geliyor.Bence şimdilik bekleyin Yeni Leon ların tutulma ve sizin beğenmeniz durumunda bir değişikliğe gidersiniz.
     

Sayfayı Paylaş