Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Yeni Leon Fr da 140 hp den 180 cıkartmak ne götürür ne getiri

Konu, 'Leon 5F (2013+)' kısmında cidelikaptan tarafından paylaşıldı.

  1. cidelikaptan

    cidelikaptan SCW Üyesi

    44
    16
    8
    yeni leon fr da yazılımla hp yüklseten varmı?
     
  2. PATRON

    PATRON
    Administrator

    10.661
    2.360
    113
    Ben 1.4 TSI 160 bg Passat CC ile 1.4 TSI 180 bg İbiza Bocanegra arasında olan 40 bg dağlar ötesi fark olduğunu gördükten sonra kesinlikle fark edeceğini düşünüyorum. Bunun için sponsormuzu [MENTION=1315]Megachips[/MENTION] ' dir. İsterseniz kendisine irtibat kurun bilgi alın derim en azından.
     
  3. cidelikaptan

    cidelikaptan SCW Üyesi

    44
    16
    8
    Ya aslında ben cok istiyorum ama o kadar kafadan laf yiyorumki kyfmi kaçırıyorlar yakıt olrak normalin yani fabrikasyon 180 hp nün baya üstünde olur diyenler birde motor ömrü kısa olur. şimdi bu kişilerde az cok bilgi sahibi insanlar laflarını atmak ta yemiyor bakalım :) tşk ederm patron ariyorum ama
     
  4. atay78

    atay78 SCW Üyesi

    2.583
    1.241
    113
    bızım ulkede agzı olan konustgu ıcın bnce sız arastrın bu ısı yapanlarla konusun chıp yaptyran arkadslarla konusun herseyden anlayıp herseye yorumu olan adamlara bakmayın :D
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  5. cidelikaptan

    cidelikaptan SCW Üyesi

    44
    16
    8
    Aynen bende ama bir bulablisem :) birde o aracı kullanablsem olmadı cupraya kapat atacağım ilerleyen senelerde
     
  6. gültekin

    gültekin SCW Üyesi

    609
    200
    43
    götürüsünü bilmem ama güzel bi ego tatmini olur:)
     
  7. cidelikaptan

    cidelikaptan SCW Üyesi

    44
    16
    8
    Ya aslında ben cok çabuk gaza geliyom :) ama bilen yapan ama leonlarda birini bulsam baksam :)
     
  8. Leonm@nia

    Leonm@nia SCW Üyesi

    3.856
    1.633
    113
    Mustafa kardeşim aracını seviyosan bırak öyle kalsın derim... 140hp de küçümsenecek bir miktar değil... oynama arabanla...
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  9. memet_one

    memet_one
    Administrator
    V.İ.P Admin

    7.741
    5.594
    113

    Öncelikle herkesin dediğini dinlemeyin söylediklerine kulak verin ama yapan kişiler ile görüşünce net fikir edinmiş olursunuz en doğrusu da budur.

    Şimdi gelelim yapan yerler ile ilgili olarak @Megachips memet abi bu işi en iyi yapanlar arasında. Ayrıca yeni kasa motorunun farklı olduğundan dolayı daha beynini çözemediler bu yüzden de sağlıklı bir yazılım olmayacağını düşünüyorlar ve yapmıyorlar.

    Bende yaptırmayı düşünüyorum ve yaza kadar bekleyeceğim o süre zarfında beyin işini çözerler ve güzel bir yazılım yaptırırım.
    Birde benim aracım 1.6 TDI
     
  10. cidelikaptan

    cidelikaptan SCW Üyesi

    44
    16
    8
    İnsan oğlu işte nekdar namkörüz amaa abi yolda giderken gerekiyor be ya :)

    - - - Mesaj Birleştirildi - - -

    Aynen ben yaptıran kişiler olması gerekiyor ama birde bu işi bilen en azından benden iyi bilenlerden bir fikir bir yol (çünkü ben hiç bişi bilmiyom :)) sen yaptırırsan mutlaka bana haberverin yaw :)
     

Sayfayı Paylaş