yeni kasa seat ibiza mercekli far mk5 6j | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

yeni kasa seat ibiza mercekli far mk5 6j

Konu, 'Satıyorum' kısmında Punisherkp tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Punisherkp

    Punisherkp
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.315
    Beğenileri:
    99
    Ödül Puanları:
    48
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    kendi aracima parca bakmaya gittigimde gordum arkadaslar ibizacilar in isine yarar diye fotolarini cektim fiyat 600 lira we kard finans a 6 taksit yapiliyor isteyen bana ulassin
     
  2. KAPTAN

    KAPTAN FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    Mesajlar:
    9.427
    Beğenileri:
    1.443
    Ödül Puanları:
    113
    güzelmiş yakışıklı far
     
  3. Punisherkp

    Punisherkp
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.315
    Beğenileri:
    99
    Ödül Puanları:
    48
    aynen benimde hosuma gitti ben leon icin gitmistim bulamadim makyajli kasa icin daha bir urun yok ama bu hosuma gitti gorunce dedim resim aliyim isine yariyan cikar :)
     
  4. KAPTAN

    KAPTAN FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    Mesajlar:
    9.427
    Beğenileri:
    1.443
    Ödül Puanları:
    113
    bu markanın leon olanıda var sanırım
     
  5. silentstorm61

    silentstorm61
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    436
    Beğenileri:
    139
    Ödül Puanları:
    43
    arkadaşlar neresi burası...
     
  6. Punisherkp

    Punisherkp
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.315
    Beğenileri:
    99
    Ödül Puanları:
    48
    yer in adini wermek forum kurallarina uymuyor sanirsam bahcelievlerde bir yer isteyen bana pm atabilir
     
  7. ZGR

    ZGR
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    14.936
    Beğenileri:
    525
    Ödül Puanları:
    113
    güzelmiş gerkcekten
     
  8. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    güzelmiş..
    üstünde nasıl duruyo peki..bi de ledler nası görünüyo merak ettim..tasarımı fena değil ama kötü durabilir ledler..
     
  9. PATRON

    PATRON
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    10.871
    Beğenileri:
    2.582
    Ödül Puanları:
    113
    acayip derecede beğendim şahaneymiş bu Cenk, İbizam olsa inan anında almıştım. Bizim makyajlı leonlara uygun yokmuymuş şimdi?
     
  10. Punisherkp

    Punisherkp
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.315
    Beğenileri:
    99
    Ödül Puanları:
    48
    yok abi ama gelir dedi adam yakinda bende gorunce dedim ibiza alsaydim hemen alirdim :) bekliorum bakalim cikinca adam haber wercek bana
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Sayfayı Paylaş