Yeni ibizam helezon sorunum | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Yeni ibizam helezon sorunum

Konu, 'Mk4 (2002-2008)' kısmında ramcho tarafından paylaşıldı.

  1. ramcho

    ramcho
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    3
    Merhaba arkadaşlar,
    Bi hafta önce 2008 stylance ibizamı aldım.Aracı önceki sahibi sanırım basma denilen usülle alçaltmış.
    Dün kule başlarındaki civatalara baktım aşağı doğru sıkılmış gibiydi gevşettim ama aracın yüksekliğinde bi değişiklik olmadı.Çamurluk tekerlek arası 3,5 cm gibi
    tekrar eski haline aldım.Bu arada kışlık 15"jant 55 yanak lastikler var.
    Benim derdim aracın ufak tefek darbeleri bile ememiyor olması yol yamaları bile küt diye vuruyo araca
    Yaylara baktım orjinal sanırım öyle renkli spor yaylara benzemiyor.Belki de orjinal yayları kestirmiştir.
    Sorum şu eğer yaylar kestirilmiş se spor yaylardan almak istiyorum onlarda da bu kadar rahatsız eder mi?
     
  2. dadaş34

    dadaş34
    ADMİNİSTRATOR
    SCW VİP ÜYESİ

    Mesajlar:
    7.431
    Beğenileri:
    6.665
    Ödül Puanları:
    113
    Kardeşim öncelikle aracın hayırlı olsun muhtemelen yaylara pres yapmıştır tekrar aynı yayları actırarak yukselte bilirsin spor yaylarda biraz daha az yapıyo yani konfor kaybın herhalukarda olucaktır. Aradıgın konforsa yazdıklarına bakılırsa öyle orjınal yaylarla kullanacaksın keyifli sürüşler


    Seat CaNdIR
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  3. Leonm@nia

    Leonm@nia
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.856
    Beğenileri:
    1.639
    Ödül Puanları:
    113
    +1 :seat
     
  4. ramcho

    ramcho
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    3
    Aslında bu tarz bi araç ilk defa kullanıyorum ne kadar sert-alçak olursa konfor düşer yol tutuş artar bunun bilincindeyim.
    Ama başka bu tarz bir araç kullanmadığım için kıyaslayamıyorum.Tam olarak nasıl olmalıdır diye.
    Şuan sanki hem alçak hem yumuşak gibi bana verdiği his böyle hiç olmadık şeylerde çok sert şekilde vuruyor.:(
     
  5. eneSene

    eneSene
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.285
    Beğenileri:
    300
    Ödül Puanları:
    83
    Öncelikle aracın hayırlı olsun. Bizim araçlarda konfor sıkıntısı hep var. Lastikler bu konuda etkende olabilir. Ömrünü tamamlamış olabilir mi?

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
     
  6. ramcho

    ramcho
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    3
    Sağolun arkadaşlar hep beraber kazasız belasız sürüşler dileğiyle

    Lastiklerim lassa çok iyi durumdalar daha 2.kış sezonu
     
  7. wehwet

    wehwet
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    71
    Beğenileri:
    17
    Ödül Puanları:
    8
    lassa lastiklerden Allah korusun beni :D ilk lastiğim lassaydı adeta beton gibiydi. sonra değiştirmiştim 17 jat aldığım için jantcı roadstone die uyduruk bi lastik taktı o bile 40 yanak olmasına ragmen lassa lastiğimden iyiydi.
     
  8. gokhan_acr

    gokhan_acr
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    281
    Beğenileri:
    187
    Ödül Puanları:
    43
    eğer soğuk pres yani kesme işlemi yapıldıysa yay değişiminden başka çaren yok benim eski yaylar soguk presti eibach 3.5 yay taktım komfor kat kat arttı tabikide eski haline göre 17'' 40 yanak lastikle hangi yayı takarsam takıyım komfor bekliyemem tabikide ayrı mesele :)
     
  9. Cordoba 34

    Cordoba 34
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    286
    Beğenileri:
    125
    Ödül Puanları:
    43
    Yoldaki bozukluklarda küt küt vurma sorunu yayın orjinal halinde de var:), 55 yanak lastiği değişimde 60 yada 65 yaparak sorunu hafifletmeyi planlıyorum, h kasa astra kullandım, focus kullandım aynı tumseklerden veya çukurdan geçerken seat malumunuz..:mad::mad:
     
  10. intertech

    intertech
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    148
    Beğenileri:
    89
    Ödül Puanları:
    28
    Soguk press isleminde yayda kesme bicme yapilmaz. Yay sikistirilip birakilarak yorulur.
     

Sayfayı Paylaş