yeni ibiza ayak dayama | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

yeni ibiza ayak dayama

ekol25

Kayıtlı Üye
Katılım
17 Eki 2010
Mesajlar
128
Beğeniler
4
Yaş
40
#1
arkadaşlar yeni ibizalarda halı olan ayak dayama yerine bi çözüm bulan var mı acaba? aracımda otm. olduğu için hemen kirleniyor renk değiştiriyor.
birde servisten aracı alırken hediye olan park sensörünün hassasiyeti berbat arabaya 50 cm kala ötmeye başlıyor aynı skınıtıyı yaşayan var mı?
şimdiden evaplarınız için teşekkürler
 

ekol25

Kayıtlı Üye
Katılım
17 Eki 2010
Mesajlar
128
Beğeniler
4
Yaş
40
#2
birde hazır konu açmışken kol dayama taktıran var mı?varsa kaça taktırdı?
 

SEATSC

Kayıtlı Üye
Katılım
1 Ara 2010
Mesajlar
41
Beğeniler
0
Yaş
35
#3
aynen arkadaşım , sıkıntılar ortak :)) park sensörü şaka gibi birşey :) napalım alışacağız...ön kol dayama ya 270 ya 350 ye çıktı ( işçilik dahil ) ama faturaya bakmam gerek baktığımda mesaj atarım...
 

ekol25

Kayıtlı Üye
Katılım
17 Eki 2010
Mesajlar
128
Beğeniler
4
Yaş
40
#4
valla müşteri memmuniyeti adına beni doğuş aradı sıkıntı felan var mı diye
park sensörünü söyledim bir ara gelin bakalım dediler göya hediye ama dandik orjinal değil zatende bari kaliteli birşey taksalardı
bu ara gidecem aldığım bayiye serviste baktıracam ya sökün dicem ya adam gibi bişi takın yoksa gisip dışarda taktıracam
 

ceycey11

Kayıtlı Üye
Katılım
23 Ocak 2011
Mesajlar
1,264
Beğeniler
335
Yaş
35
#5
o yüzden ben sensör istemedim daha doğrusu üstelemedim az para olunca ayarlıycam şekil bişey
 

Anarchist

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Nis 2010
Mesajlar
2,843
Beğeniler
201
Yaş
33
#6
valla müşteri memmuniyeti adına beni doğuş aradı sıkıntı felan var mı diye
park sensörünü söyledim bir ara gelin bakalım dediler göya hediye ama dandik orjinal değil zatende bari kaliteli birşey taksalardı
bu ara gidecem aldığım bayiye serviste baktıracam ya sökün dicem ya adam gibi bişi takın yoksa gisip dışarda taktıracam
Yani serviste senin aracına orjinal olmayan bi aksesuar taktılar?..
 

CanCan11

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Ocak 2010
Mesajlar
1,404
Beğeniler
1
Yaş
29
#9
kol dayama orj 320 ye taktırdım ben park sensorumde gayet iyi bi sıkıntım yok şu an için :) onu ayarlarlar merak etme
 

bbj_bt

Kayıtlı Üye
Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
2,353
Beğeniler
232
Yaş
30
#10
walla benim park sensorde de sorun yok gayet güzel park ettiriyor:D

kol dayama içinde bostancıdan buldum bitane 50 flan güzele benzio

serviste 350 veremem ufacık seye:D

onun yerine yay takarım daha makbule gecer:D