Yenİ gÜmÜŞ scw anahtarligim | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Yenİ gÜmÜŞ scw anahtarligim

Konu, 'Sohbet' kısmında tugra kazım tarafından paylaşıldı.

  1. tugra kazım

    tugra kazım
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    5.106
    Beğenileri:
    2.210
    Ödül Puanları:
    113
    daha renklerini tamamlamadım ama en kısa zamanda onları ve farklı calışmaları eklerim inş fotoğraf0508_001.jpg ama simdi logoya bakınca eksiklik olarak sol kösede türk bayragını atlamışım :confused:
     
  2. YEKTA

    YEKTA
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    6.736
    Beğenileri:
    2.404
    Ödül Puanları:
    113
    senmi yapıyorsun bunları
     
  3. - 48 -

    - 48 -
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.987
    Beğenileri:
    633
    Ödül Puanları:
    113
    resim çok flu daha net bir resim alabilir miyiz hemen rakip oluyoruz altınını yapcaz :D
     
    Bunu beğendi. AlperMertKocak bunu beğendi.
  4. tugra kazım

    tugra kazım
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    5.106
    Beğenileri:
    2.210
    Ödül Puanları:
    113
    önceleri bu tür işlerle ugrasıyodum abi işyerim vardı kapattım şimdi bunu kuyumcu arkadaşa yaptırdım sablonu verdim
     
  5. GRKMSRGL

    GRKMSRGL
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    5.242
    Beğenileri:
    308
    Ödül Puanları:
    83
    bütün nizipin kuyumcu esnafını eve toplamış otururken bu konuyu okuyan varol vardar altından anahtarlık yaptırmaya karar verdi :)
     
    eneSene ve altıpatlar bunu beğendi.
  6. mevlut911

    mevlut911
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.528
    Beğenileri:
    372
    Ödül Puanları:
    83
    bundan bende istıyorum :)
     
    Bunu beğendi. tugra kazım bunu beğendi.
  7. tugra kazım

    tugra kazım
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    5.106
    Beğenileri:
    2.210
    Ödül Puanları:
    113
    abi cepten cektim çok parlıyo ışıktan bide kendide parlak renklerinide tamamlayımda eklerim inş altını bende düsündümde arabanın anahtarıyla götürürler die tırsdım biyerde unuturuz felan :D
     
    Bunu beğendi. - 48 - bunu beğendi.
  8. tugra kazım

    tugra kazım
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    5.106
    Beğenileri:
    2.210
    Ödül Puanları:
    113
    yakısırr abime farklı modelleri paylasırsanız alternanif fikirlere acıgım yanii;)
     
    Bunu beğendi. - 48 - bunu beğendi.
  9. Murat34

    Murat34
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    757
    Beğenileri:
    167
    Ödül Puanları:
    43
    Valla iyi düşünüşsün abi güzel de olmuş :) Yönetim böyle bir şey yapmalı :D
     
  10. mevlut911

    mevlut911
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.528
    Beğenileri:
    372
    Ödül Puanları:
    83
    muratım yönetim bu tarz şeyleri çok yaptı ama katılım az oldu mesela bizim bayrağımız var güneşliğimiz var sen bunlardan aldınmı :)
     
    SeatClubWorld ve tuğra bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş