• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Yeni aracım setnogrom clio :)

setnogrom

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
4,744
Beğeniler
419
Yaş
35
#1
Merhaba arkadaşlar yeni aracım 2004 model Clio HB 1.2 16V 78bin kmde küçük bir boya dışında sıkıntısı yok.
Lastikleri sıfır bakımı 300 km önce yapılmış vergisi yatmış şekilde aldım.Bir süre bununla devam edelim ilerde neler olur bilinmez:)




x
x
 

Lejyoner

Administrator
Katılım
11 Eki 2010
Mesajlar
9,014
Beğeniler
6,454
Yaş
41
#3
Hayırlı olsun kardeşim,allah kaza bela vermesin..
 

LeonRider

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
1,942
Beğeniler
746
Yaş
35
#4
Maşallah kardeşim Allah kaza bela vermesin dün bindim gerçekten çok temiz araç.........:eek:key:
 

- 48 -

Kayıtlı Üye
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
1,969
Beğeniler
633
Yaş
48
#5
hadi haddiii reno kapısınaaaapuhaha

hayırlı olsun kardeşim güle güle kullan
maşeALLAH maşeALLAH maşeALLAH..
kazasız belasız nazarsız günlerde inşeALLAH

PLAKALARINA TALİBİM...sen bu plakaları nasıl alabiliriz yawww
 

fnasif

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
5,482
Beğeniler
280
Yaş
44
#6
amanınnn ilk aracım clio HB 1,4cc 16V idi 3 sene keyifle kullanmıştım. yolda görsem hala bakarım hayırlı olsun.
 

setnogrom

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
4,744
Beğeniler
419
Yaş
35
#7
Hayırlı olsun kardeşim,allah kaza bela vermesin..
Amin.Teşekkürler Gökhan abicim.

Maşallah kardeşim Allah kaza bela vermesin dün bindim gerçekten çok temiz araç.........:eek:key:
Amin kanka ki bu araca ilk binen sen oldun bunuda sana söyleyeyim:)

hadi haddiii reno kapısınaaaapuhaha

hayırlı olsun kardeşim güle güle kullan
maşeALLAH maşeALLAH maşeALLAH..
kazasız belasız nazarsız günlerde inşeALLAH

PLAKALARINA TALİBİM...sen bu plakaları nasıl alabiliriz yawww
Allah razı olsun abi evet plakalar tam senlik :DPlaka ya karşılık 1.9unu isterim puhaha

amanınnn ilk aracım clio HB 1,4cc 16V idi 3 sene keyifle kullanmıştım. yolda görsem hala bakarım hayırlı olsun.
Sağol abicim güzel araba umarım pek üzmez beni şu kısa zamanda :)

xx
 

samuel-beto

Kayıtlı Üye
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
494
Beğeniler
23
Yaş
30
#8
Güzel günlerde kazasız belasız günlerde kullan hocam... spor seri keyifli araç kullanan arkadaşlarım var çok memnun rengi çok hoş...
 

patrıot

Kayıtlı Üye
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
2,834
Beğeniler
290
Yaş
39
#9
Hayırlı olsun senınkıde fransız uretımı zannedersem aynı yıl grısını arkadasım sıfır olarak almıştı.Yuz kusur bınde sattı sorunsuzdu.
 

koray.cano

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Şub 2010
Mesajlar
2,720
Beğeniler
144
#10
Hayırlı olsun engin allah kaza bela vermesin güzel makinetti :)

DİP NOT: İçindeki konsol carbon mu puhaha
 
Üst Alt