yeni araba | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

yeni araba

mehmetelt

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
3,615
Beğeniler
152
#1
arkadaşlar geçen hafta yeni aracımı aldım.
herkes tarafından bilinen sarı ibiza cupra tdi.
 

S-Rider

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
329
Beğeniler
1
Yaş
38
#2
hayırlı olsun kardeşim.
Kazasız belasız güzel günlerde kullan
 

kfy

Administrator
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
13,091
Beğeniler
5,559
Yaş
54
#3
herşeyden evvel SEAT aldın ya gerisi sorun değil...inan çok sevindim en mutlu günlerinde kullan...o da her gün olsun
 

kaya5789

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
1,882
Beğeniler
10
Yaş
29
#5
Hayırlı olsun abi. Gerçi ben bilmiyorum sarı cupra hangisi oluyo ama =)

Kazasız belasız kullanırsın inşallah.
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Beğeniler
79
Yaş
30
#9
iyi günlerde kullan Mehmet abi.. :)
Barbaros abinin Cupra tdi'ı galiba..bi çok parçası yenilenmesine rağmen güzel fiyatı vardı..Allah kaza bela vermesin..