• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Yediğim Saçma Sapan Trafik Cezası !

ilksıfırım

Kayıtlı Üye
Katılım
1 Ağu 2015
Mesajlar
128
Beğeniler
206
#11
Kusura bakmayın ama "patron" dünyanın trafiğin sağdan aktığı tüm ülkelerinde geçiş üstünlüğünüz yoksa en sol şeridi "50 km" boyunca "işgal etmek" suçtur diye biliyorum..
Hatta otobanlarının çoğu bölümünde hız sınırlaması olmayan Almanya'da bile.
"kurallara uyalım, uymayanları uyaralım";)
 

Pasha60

Kayıtlı Üye
Katılım
16 Ocak 2016
Mesajlar
287
Beğeniler
393
Yaş
35
#12
Bende bu gün arabamı tünel üstü diye tabir edilen bir yerde (araç alt geçit üstü) park etmiştim bir saat sonra geldiğimde arabam yoktu şok oldum. Aradım taradım yedieminde çıktı. Her hangi bir işaret ikaz uyarı levhası olmaksızın çekmişler. 90 lira çekme 10 lira otopark parası verdim aldım seatımı... Bende avukatımla görüşücem bu konuyu ne dersiniz ?
Bu arada ilk cezamızı da yemiş olduk :)
 

PATRON

Administrator
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
10,947
Beğeniler
2,645
#13
Kusura bakmayın ama "patron" dünyanın trafiğin sağdan aktığı tüm ülkelerinde geçiş üstünlüğünüz yoksa en sol şeridi "50 km" boyunca "işgal etmek" suçtur diye biliyorum..
Hatta otobanlarının çoğu bölümünde hız sınırlaması olmayan Almanya'da bile.
"kurallara uyalım, uymayanları uyaralım";)
Bana ceza yazacaklarında beni görüp siz miydiniz diyip cezayı kesmek istemeyenlere ceza yazdıran biriyim :)
Kurallar herkes içindir buna çok karşıyım. Ben ilk defa karşılaştım fakat sol şeritten sürekli gittiğim için arkamdaki konvoyu engellemedim onlar da bana ceza yazdırdılar :) Buna irite oldum :D
 

Asteryus

Kayıtlı Üye
Katılım
3 Eyl 2015
Mesajlar
69
Beğeniler
76
Yaş
33
#15
Yalnız bana cezayı arkamdan gelen konvoyda ki polisler yazdı. :) Hız ihlali deseler eyvallahta sol şerit tuhafıma gitti. Neyse yarın indirimli ödeyeceğim 149 TL olarak yapacak bir şey yok.
Devletin su an paraya ihtiyaci var sanirim. Ayni cezayi gecen bizim arkadasta yemis. Sürekli sol serit ihlali diye. 2 gün öncede bana geldi 81 km hizla radar cezasi 199 TL. Kaldı ki yolun bazi bolumlerinde hiz limiti 82 bazi yerleri 70 gibi sacma bi uygulama var

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

#ismail

Kayıtlı Üye
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
6,512
Beğeniler
2,582
Yaş
38
#16
Geçmiş olsun.
İtiraz aşamasında bişey çıkacağını düşünmüyorum. ama şu var ki gelen konvoyda muhtemel sol şeridi işgal ediyordur. konuyla ilgili olmasa da bazı karakterler var ki egoları için bulunmuş oldukları mevki makam ve işlerini kendilerine yontuyorlar. Ben de buna gıcık kapıyorum.
 

patrıot

Kayıtlı Üye
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
2,834
Beğeniler
290
Yaş
39
#17
Serbay geçmiş olsun.
Yapabileceğin en güzel şey cezayı ındırımlı odemektır.
Çünkü trafik kanunları ihlal ettiğin için yazılmıştır.
Sol şerit sollama esnasında kullanılıp daha sonra terk edilmesi gerekiyor.
Yediğin ceza bu yüzden...
Arkandan gelen araçların geçiş üstünlğü olmadığından ıyı noktadan yakalamışlar...
 

Gokhanemir

Kayıtlı Üye
Katılım
3 Ocak 2016
Mesajlar
79
Beğeniler
151
Yaş
32
#18
Geçen gün benimde başımdan buna benzer bir olay geçti. Ben sol şeritten ilerlerken arkadan bir trafik ekip arabası ve arkasında da otobüs geliyordu. Bana sellektör yaptılar bende sağ şeride geçemediğim için gaza bastım artık. 160 km hıza geldim ve hala arkamdaydılar. Sonra sağ şeride geçtim yol vermek için, o anda da sol şerit tıkandı ve ışık kırmızı yanarken bana yine sellektör yaptılar. Bende kırmızıda geçtim doğal olarak ve artık sizinle uğraşamıcam diyerek gaza bastım. 190 kmye kadar polis arabası arkamdaydı ama otobüsle fark açılınca yavaşladılar. Umarım banada gıcık kapıp bir ceza falan yollamazlar


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Üst Alt