• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Yazdığım ve paylaşmka istediğim bir düz yazı...

CanCan11

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Ocak 2010
Mesajlar
1,404
Beğeniler
1
Yaş
29
#1
Bazen diyorum; bazen neden bu kadar duygusal olurki insan. Her aşkta ne kadar darbe de yese yeni bir umutla sevmeye başlar karşısındaki insanı. Ve başka bir gözle bakmaya başlar ona geçmişteki kişilerle karıştırmaz. Kendisi gibi saf zenneder belki.

Geçmişinde her ne kadar kazık yesede kalp, sevmeye açtır her zaman. İlgi görmek ilgi göstermek ister, sevmek sevilmek ister, Dokunmak ister usulca sevdiğinin kalbine onun o çarpıntısını hissetmek ister.

Bu hem bir bayan hem de bir erkek için geçerlidir aslında.

Bizler karşımızdaki insanı tüm masum duygularımızla sevmeye çalışırken bazen karşımıza çıkan insanlar bizi kullanmaya çalışırlar. Duygularımızla oynarlar. Kalbimizin en derininden en saf ve en temiz noktasından gelen yüce duygularımızla oynarlar.

Önceleri mutlu oluruz. Bu oyunun bir parçasıdır aslında. İlk başlarda canım cicim diye başlar ve daha sonraları ses tonları yumuşar ve biraz daha sevgi dolu haline gelir. Tamam dersin tamam doğru insan bu. Bu sefer üzülmeyeceğim, bu sefer tekrardan kaybetmeyeceğim, bu sefer tekrardan kazık yemeyeceğim dersin. Ve herşeyini verirsin karşındaki insana. Kalbini duygularını, yaşadıklarını, hayatını kısacası kendine olan herşey artık senin değildir. Karşındaki insanla paylaşırsın artık. İki kişilik düşünürsün bir şeyi yapacağın zaman önce karşındaki insanı düşünüp aklında ona zarar vermeyeceğini onayladığın zaman yaparsın bunu. Bu böyle belirli bir süre daha gider. Ama sonra maske surattan düşer o seni seviyorum diyen insan senin duygularınla oynayan basit bir kişilik parçasından başka hiç bir şey değildir aslında. Aslında her erkek o aptal romantik komedi filmlerindeki o güzel aşkı yaşamak ister. En azından ben hayal ediyorum ve hep bunu istiyorum.


Gecenin köründe kapısının önüne gidip aşağıdan seni seviyorum diye bağırmak istiyorum. Uçan balonun ucune tek taş takıp camından bırakıp ona evlenme teklif etmek istiyorum.Papatyalardan taç yapmak istiyorum.

Ama düşünüyorum sonra , ya gene aynı olursa ya bu seferde kazık yersem diyorum ve tutuyorum kendimi

Şimdi soruyorum sana hayat Neden Böyle Kalp Hırsızlarını Bana Gönderiyorsun !

Can CANBOLAT / 25.01.2011 03:30
 

eneserol

Kayıtlı Üye
Katılım
22 Kas 2010
Mesajlar
2,980
Beğeniler
286
Yaş
36
#2
çok güzel eline sağlık daha önce yaşadıklarımı dile getirmişsin :(
 

CanCan11

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Ocak 2010
Mesajlar
1,404
Beğeniler
1
Yaş
29
#5
biz kendimizi akıllı zannediyor ama inan en safların önünde gidenlerdeniz abi açık ve net olarak bu böyle
 

eneserol

Kayıtlı Üye
Katılım
22 Kas 2010
Mesajlar
2,980
Beğeniler
286
Yaş
36
#6
biz kendimizi akıllı zannediyor ama inan en safların önünde gidenlerdeniz abi açık ve net olarak bu böyle
aynen öyle can kardeşim şimdi buraya yazsam sayfalar yetmez o yüzden hiç girmiyorum zaten yaşanan yaşandı geride kaldı ama her biri birşeyler götürdü
 

CanCan11

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Ocak 2010
Mesajlar
1,404
Beğeniler
1
Yaş
29
#7
o kadar çok haklısın ki abi diyeccek laf yok herkes bir şeyler götürüyor. Gelenler gidenleri aratıyor hayatın oyunu bu
 

KAPTAN

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
9,424
Beğeniler
1,432
Yaş
43
#8
can senin nicini değiştirelim eline sağlık güzel yazı
 

ÖZLEM@K

SCW Ladies
Katılım
29 Ağu 2009
Mesajlar
533
Beğeniler
8
Yaş
36
#10
Arkadaşlar hayat bu;deneye yanıla öğrenmiyormuyuz zaten çoğu şeyi;aşk da böyle...Aşık olmak demek aslında acı çekmek demektir çoğu zaman ama inanın zamanı gelipde karşınıza doğru insan çıkınca dünyadaki en güzel şeydir aşk;tüm yaşanan olumsuzlukları unutturur size...Umarım hakettiğiniz gibi sizi seven;size değer veren kişiyi bir an önce bulursunuz...
Üzülme Can...
 
Üst Alt