Yapılacaklar listesi ve güvenilir usta arayışı | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Yapılacaklar listesi ve güvenilir usta arayışı

burakfatih

Kayıtlı Üye
Katılım
2 Tem 2011
Mesajlar
73
Beğeniler
9
Yaş
28
#1
Arkadaşlar benim 2011 seat ibiza aracım var.İstanbul'da yaşıyorum.Araca yaptırmak istediğim şeyler var fakat kim yapar kaça yapar bilmiyorum?İlk bulduğum sanayiye de girmek istemedim açıkçası.
Öncelikle cam tavan folyo kaplaması için sizce nereye gideyim?Belki öndeki iki far arasına da siyah folyo çektirebilirim ama nasıl durur bilemiyorum.
arkaya megane coupelerde olan sis farlarından taktırmak istiyorum ve forumda herkes dursun ustayı önermiş.Ona gideceğim sanırım.
Aracın içine ise kırmızı torpido kaplaması yaptırmak istiyorum.Bunu orjinal mi yaptırayım?çok pahalı olur gibime geliyor ama orjinal olmazsa dert olabilir başıma.sizce?
Ayrıca jant boyatmak mantıklı olur mu?Boyası çıkarsa falan değmez mi dersiniz?
 

YEKTA

Kayıtlı Üye
Katılım
30 Kas 2010
Mesajlar
6,728
Beğeniler
2,393
Yaş
43
#2
dursunun oraya gidince (H_G) hasan abinin arabaya bak onun jantlar boyalı fikir edinirsin yapacakların hakkında
 
Beğeniler: H_G

burakfatih

Kayıtlı Üye
Katılım
2 Tem 2011
Mesajlar
73
Beğeniler
9
Yaş
28
#3
evet sağolsun hasan abi telefon numarasını verdi..Ararsam bilgi vericek bana..
 

yagami

Kayıtlı Üye
Katılım
3 Ocak 2011
Mesajlar
124
Beğeniler
17
Yaş
31
#4
Kaplama için bence "maslak protac".ilgili,kaliteli ve eğlenceli insanların çalıştığı bi yer.fiyat olarak ta 50 tl fazla olsa bile hem 5 yıl garantili hemde hakkını veriyo.
 

mevlut911

Kayıtlı Üye
Katılım
31 Ara 2010
Mesajlar
1,528
Beğeniler
371
#5
tavan folyosu için sponsorumuz var fiyat alabılırsınız..
alternatif olarak bahçelievler würth servisini önerrim sağlam işçilikleri var
torpido bölümünü renklendirmen için ikitelli organızede tanıdığım bir arkadaşım var
ona yönlendirebilirim..
 
Beğeniler: H_G

burakfatih

Kayıtlı Üye
Katılım
2 Tem 2011
Mesajlar
73
Beğeniler
9
Yaş
28
#6
evet maslak protac ı aradım yagami.dediğin gibi biraz daha pahalı.200 TL dediler ama kalitesiz olup 1 yıl sonra sökülmeye başlamasından iyidir diye buraya yaptırmayı düşünüyorum.Burada yaptıranlar çok memnun olmuş çünkü..
Mevlüt teşekkür ederim ilgin için.Torpido için hala düşünüyorum.yaptırıcaksın sonra tırnak izi olucak sökülücek yapma birader diyen arkadaşlarım çoğunlukta..Ancak arkadaşın varmış.Bu işi biliyordur aslında bi görüşülebilir.
 

mevlut911

Kayıtlı Üye
Katılım
31 Ara 2010
Mesajlar
1,528
Beğeniler
371
#7
evet maslak protac ı aradım yagami.dediğin gibi biraz daha pahalı.200 TL dediler ama kalitesiz olup 1 yıl sonra sökülmeye başlamasından iyidir diye buraya yaptırmayı düşünüyorum.Burada yaptıranlar çok memnun olmuş çünkü..
Mevlüt teşekkür ederim ilgin için.Torpido için hala düşünüyorum.yaptırıcaksın sonra tırnak izi olucak sökülücek yapma birader diyen arkadaşlarım çoğunlukta..Ancak arkadaşın varmış.Bu işi biliyordur aslında bi görüşülebilir.
burakcım benım arkadaşım kaplama falan yapmıyor direk boya uygulaması yapıyor..
istediğin rengi istediğin tonda ayarlayabılıyor..

aynı uygulamayı bende yaptırıcam önumuzdekı yaza komple bej yapıcam.
daha önceki yaptığı araçları gördüm fabrıkasyon çıkışlı gibi çok temiz ve düzgün
boyanın 5yıl boyunca deforme olmadıgını söyledi istersen daha detaylı bılgı alır sana söylerım..
 

burakfatih

Kayıtlı Üye
Katılım
2 Tem 2011
Mesajlar
73
Beğeniler
9
Yaş
28
#8
Tavana folyoyu yaptrdım mevlüt abi..Şu an boyama işine geldim.Dediğin yattı kafama valla.Boyama gayet de güzel olur ama ibizanın torpido ve teyp bölümü biliyosun turuncumsu bişi..ona eski mercedes torpidoları gitmez,kırmızı ne derece gider..hiç bilemedim.İbizaya internetten baktım da içini boyatan bi insan da bulamadım valla ki fikir alayım
 

mevlut911

Kayıtlı Üye
Katılım
31 Ara 2010
Mesajlar
1,528
Beğeniler
371
#10
Tavana folyoyu yaptrdım mevlüt abi..Şu an boyama işine geldim.Dediğin yattı kafama valla.Boyama gayet de güzel olur ama ibizanın torpido ve teyp bölümü biliyosun turuncumsu bişi..ona eski mercedes torpidoları gitmez,kırmızı ne derece gider..hiç bilemedim.İbizaya internetten baktım da içini boyatan bi insan da bulamadım valla ki fikir alayım
ben şukadar söyleyım sana ; dükkana gittiğimde duvarda honda cıvıc resmi vardı iç mekan resmi..
yarısı beyaz yarısı kıpkırmızı öylesıne sordum bunu kim yapmış aceba çok enteresan diye
ben yaptım dedi fuarda sergilenmiş o model şaka yapıyor sandım gerçektende doğruymuş
daha sonra volkswagen caddy geldi dükkana.... koltuklar kapı içleri tavan komple kiremit rengiydi
sinyal kollarına varıncaya kadar arabanın içinde başka hiçbir renk yoktu :))))