Windows 7 Kullanan var mı..? | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Windows 7 Kullanan var mı..?

Konu, 'Bilişim Ve Teknoloji' kısmında schumi tarafından paylaşıldı.

  1. schumi

    schumi
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    8.181
    Beğenileri:
    1.218
    Ödül Puanları:
    113
    Arkadaşlar aramızda Windows 7 kullanan varmı,yada kullanan tanıdığı olan..?Vista'dan geçmeyi düşünüyorum..Kullanan varsa biraz bilgi verebilirmi işleyişi hakkında...
     
  2. mayham85

    mayham85
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.915
    Beğenileri:
    47
    Ödül Puanları:
    48
    ben kullanıyorum. hatta konuda açmıştım bunun için. :)
    sevmediğim tek yanı bir süre sonra (ki xp de bu süre çok çok daha uzundu) makine acaip kasılmaya başlıyor. bir çok donanımı kendisi bulması gerekirken görüyor yazılımı tanıyor ama donanım çalışmıyor mesela :)

    ama bendeki beta tam sürüm farklı olabilir.
     
  3. schumi

    schumi
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    8.181
    Beğenileri:
    1.218
    Ödül Puanları:
    113
    Makinanın kasılması pc ile alakalı olabilir mi acaba emre..?
     
  4. mayham85

    mayham85
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.915
    Beğenileri:
    47
    Ödül Puanları:
    48
    olabilir de ben daha çok yazılıma bağlıyorum. ben medieval total war oyununu uzun süreli (günde 12 saat kadar) oynadığım oluyordu sorunsuz ancak bunda 2 saat sonra makineyi resetlemek zorunda kalıyorum.
     
  5. PATRON

    PATRON
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    10.828
    Beğenileri:
    2.541
    Ödül Puanları:
    113
    ben kesinlikle win7 ye geçiş yapacağım internetten tam sürümünü indirdim.. kasılma biraz pc ilede alakalı..
     
  6. karapale

    karapale
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.185
    Beğenileri:
    80
    Ödül Puanları:
    48
    yakışıyomu senin gibi adama illegal yazılım kullanmak kanka?? pm at bana linkini :D
     
  7. kaya5789

    kaya5789
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.882
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    38
    :D:D:D

    Valla ben de alsam aslında o linki çok iyi olur ya =)
     
  8. PATRON

    PATRON
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    10.828
    Beğenileri:
    2.541
    Ödül Puanları:
    113
  9. coskan

    coskan
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    ben professıonal 32bıt kullanıyorum vıstadan sonra cok memnunum cok daha hızlı tabı bu ara ben bı donma problemı yasıorum ama yazılımla alakası oldugunu sanmıyorum vıstadan bı an once kurtulun pısman olmazsınız:)
     
  10. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    ben hala XP kullanıyorum..
    Vista'yı bile istemedim Sezgin abi.. :)
     

Sayfayı Paylaş