vogtland 4.5 cm yay | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

vogtland 4.5 cm yay

Konu, 'Tuning' kısmında mustafa06 tarafından paylaşıldı.

  1. mustafa06

    mustafa06
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    17
    Ödül Puanları:
    3
    arkadaslar seat leon 1.2 tsi aracima 4.5 cm vogtland yay taktım yayı aldigim yer bana 4.5 cm vogtland golf7 1.6 tdi kutusu verdi ayni sey farketmiyo 45mmliklerde diyerek bende aldim yaylari taktirdim ama aracin arkasi öne göre ve diger 4.5 cm vogtland taktiranlara göre çok basti ve aracin arkasida bi tuhaf durdu öne nazaran sizce neyden dolayı olabilir[​IMG]
     
    Bunu beğendi. Aykans bunu beğendi.
  2. VN418

    VN418
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    314
    Beğenileri:
    591
    Ödül Puanları:
    93
    Golf Leon Rocco tarzı araçların sanırım aynı olması lazım. Basma konusuda taktırdığınız yere gidip kontrol ettirebilirseniz. Dengesiz basma olmaması lazım
     
    Bunu beğendi. Gogo bunu beğendi.
  3. mustafa06

    mustafa06
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    17
    Ödül Puanları:
    3
    Başka yaptıranlarda ön biraz daha basık arka yukarda kalıyo ama bende tam tersi oldu yayların yerinede baktım öndekiler tombul olanlar arkadakiler uzun nerde hata var anlayamadım takan adamda tanıdık daha önceden yapan bi adam bi sıkıntı olmaması lazım
     
  4. m_oslu

    m_oslu
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    107
    Beğenileri:
    114
    Ödül Puanları:
    43
    dizelin motor kısmı daha ağır ve dizel için olan yay daha güçlüdür, benzinlininki ise daha zayıf. golf leon fark yok ama dizel yayı taktığınız için önü havada kamış, arka kısım ise benzinli ile dizel arasında fark yoktur. ben yaylarınızı benzinli yayı ile değiştirmenizi öneririm. izmirde takılan 45lik vogtland ve 1.2 tsi dsg araç böyle
     

    Ekli Dosyalar:

    issius, Negatif, pilli ve 1 kişi daha bunu beğendi.
  5. mustafa06

    mustafa06
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    17
    Ödül Puanları:
    3
    Sizin arkalarınızda bana göre daha havada kalmış sanki önün basıklığına göre bi dengesi var yayın galiba peki sizce yayları götürsem aldığım yere değiştirirlerimi daha takalı 2 gün oldu ne demek gerekir adamlara başından savamaması için
     
  6. igci_01

    igci_01
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    4.549
    Beğenileri:
    1.616
    Ödül Puanları:
    113
    ön tarafta motor olduğu için ön taraf her zaman daha basık olur zaten onda sıkıntı yok
     
    Bunu beğendi. m_oslu bunu beğendi.
  7. mustafa06

    mustafa06
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    17
    Ödül Puanları:
    3
    Aynen yani benim demek istediğim arkalardada farkediyo gibi sanki benim arkası daha basık çünkü arkadaşın arabasına göre
     
  8. Utkusen

    Utkusen
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    38
    Beğenileri:
    44
    Ödül Puanları:
    18
    Geri almam diye bir sey sonucta size yanlis yay takimi verilmis sizin araciniza gore degil yaptiklari isleri duzgun yapsinlar yazik gunah para veriyorsunuz
    --- Mesajlar birleştirildi, 7 Nisan 2016, İlk Mesaj Zamanı: 7 Nisan 2016 ---
    Birde benim fikrimce dizel motorlu bir aracin yayi sizin araciniz 4.5 degil 2-3 cm den daha fazla dusuremez diye dusunuyorum
     
    Bunu beğendi. m_oslu bunu beğendi.
  9. mustafa06

    mustafa06
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    17
    Ödül Puanları:
    3
    Abi sizin araçta spacer varmıydı
     
  10. m_oslu

    m_oslu
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    107
    Beğenileri:
    114
    Ödül Puanları:
    43
    evet, kendi aracımda 3.5 luk vogtland yay ile ön 12 arka 20 lik spacer var, bu paylaştığım kırmızıda 4.5 luk vogtland yay ile ön 12 arka 20 lik spacer var
     

Sayfayı Paylaş