• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

VOGTLAND 3 cm yay nerden alacam

tibuk5361

Kayıtlı Üye
Katılım
24 May 2016
Mesajlar
395
Yaş
33
İsim
Emrah
Nereden
Ankara
Araç
Leon 1.8 Signo
Plaka
06 FR 1917
Benim tek sikintim araba biraz sekiyo kardesim duz yolda sikintim yok ama parke yollarda salliyo arkadas bi kamyon para veriyoz ama istegimizi karsilamiyo önceki arabam aibach ti hic sikayetci deildim sordugumdada arabanin hafifligine kusur buluyolar
35 mm de sekme olmaz, senin amortisör başları değişecek muhtemelen, özelliğini kaybetmiştir, çok ucuz bir parça değiştir etkisini görürsün mutlaka, bende de aynısı oldu, ustama gittim herkes bu şekilde mi geziyor ne bu rezillik dedim amortisör başlarını değiştik halloldu, lastik de geçirtseydin yay başlarına
 

bora55

Kayıtlı Üye
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
2,045
Yaş
37
İsim
bora
Nereden
İzmir
Araç
İbiza 1.4 Reference
Vogland taktirdim hocam 3 cm eibach almistim yuksek oldu iste snra arastirsim herkez vogland dedi ama orjinalin yerini tutmaz araba hafif oldugundan bence sekiyo benim leonum wardi o biraz daha agirdi hic sekmiyodu arkadan gorunumu attim
 
Buda onden
Şu an bende coil ex var 5mm...
Orjinal yaylara göre 2 tık daha sert diyebilirim. Bekar olsam devam ederdim ama evli olduğumdan çıkartmayı düşünüyorum.
Aklımda voglant vardı. Çoğu kişi baya konforlu diyor ama şimdi senin yorumun gene kafamı karıştırdı :)
Sanırım çıkartıp gene eskisi gibi yüksek ama bir nebze konforlu süreceğim arabamı.
 

tibuk5361

Kayıtlı Üye
Katılım
24 May 2016
Mesajlar
395
Yaş
33
İsim
Emrah
Nereden
Ankara
Araç
Leon 1.8 Signo
Plaka
06 FR 1917
Şu an bende coil ex var 5mm...
Orjinal yaylara göre 2 tık daha sert diyebilirim. Bekar olsam devam ederdim ama evli olduğumdan çıkartmayı düşünüyorum.
Aklımda voglant vardı. Çoğu kişi baya konforlu diyor ama şimdi senin yorumun gene kafamı karıştırdı :)
Sanırım çıkartıp gene eskisi gibi yüksek ama bir nebze konforlu süreceğim arabamı.
Hocam coilex falan hikaye markalar, paran varsa vogtland da alma eibach falan al, hatta bütçe artıyorsa coilover al , şuan coilover kullanıyorum 35mm daha basık arabam ve sekme kasislerde vurma çatlama patlama gürültü hiç yok.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: ly60

bora55

Kayıtlı Üye
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
2,045
Yaş
37
İsim
bora
Nereden
İzmir
Araç
İbiza 1.4 Reference
Hocam coilex falan hikaye markalar, paran varsa vogtland da alma eibach falan al, hatta bütçe artıyorsa coilover al , şuan coilover kullanıyorum 35mm daha basık arabam ve sekme kasislerde vurma çatlama patlama gürültü hiç yok.
Eşim hamile olduğu için çıkartacağım yayları. Aslında alçaklığı hoşuma gitti. Hatta yol tutuşu da gayet güzel oldu. Rüzgar geldiğinde ki arabanın savrulmasından eser kalmadı. Ama işte yollar pek bozuk. Ufak bir çukura girince iş değişiyor. Korkum o ki 800 lira verip vogtland ya da eibach aldığım da da aynı durumun olması. Yaya verdiğim paranın yanında bir de değişim için para veriyorsun. Sanayiye git gel de cabası. Yani o kadar para verip gene sekeceksek coil ex dursun daha iyi. Daha önce diğer markaları kullanmadığım için ya da o marka yay takılı araca binmediğim için arada ki farkı şu an için bilmiyorum.
 

tibuk5361

Kayıtlı Üye
Katılım
24 May 2016
Mesajlar
395
Yaş
33
İsim
Emrah
Nereden
Ankara
Araç
Leon 1.8 Signo
Plaka
06 FR 1917
Kardeşim bunlara o paraları vereceğine bekle biriktir arabana da uzun yıllar bineceksen coilover al, yeminle huzura eriştim ya :) Köye giderken yükseltiyom köyden gelirken indiriyom :) Air falan değil ha Coilover, manuel herşey, muayeneden de geçiyor
 

kendisitilim

Kayıtlı Üye
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
19
Yaş
28
İsim
yasin
Nereden
Nevşehir
Araç
İbiza 1.2 TSI Style
Plaka
50fr324
Kardesm 2015 model araba amortisor basliklarinda sikintti olurmu
 

uur12

Kayıtlı Üye
Katılım
23 Tem 2018
Mesajlar
2
Yaş
29
İsim
Uğur
Nereden
İstanbul
Araç
Leon 1.4 TSI FR
Hocam başaran coilover namiştain bu tip marka ürünler vogtlant yaydan dahamı konforlu acaba taktıran varmı leon mk2fr aracına


SCW - SeatClubWorld kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Üst Alt