Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Uzaktan Kumanda Tanıtım - 2001 Model Seat leon Signo - Yardım

Konu, 'Leon 1M (1998-2005)' kısmında EM_Karakaya tarafından paylaşıldı.

  1. EM_Karakaya

    EM_Karakaya SCW Üyesi

    6
    3
    3
    Merhaba Arakadaşlar Yardımınıza engin bilgilerinize ihtiyacım var

    Seat Leon Signo 2001 Model aracım Uzaktan Kumandalı anahtarım kapıları açıp kapatma işlemi yapamıyorum Senkrenizasyon yapılması lazım sanırım
    üzerindeki 3V pili değiştirip kitapcıkta anlatıldığı üzere tatıntım yapmaya denedim ama olmuyor,
    Kitap ta belirtiren ,

    1- Yedek anahtar (kumandasız) ile kontakları araç çalışmadan on konumua getir
    2- Araç dışından (sol sofor) kapısından - 30 sn icerisinde
    3- Uzaktan kumandalı anahtar ile açma tuşu basılı iken
    4- Manuel olarak kapıları kilitle ve basılı vaziyette iken de tekrar aç ,,

    Bu şekilde araçın kumandasını tanıtmak istiyorum ama malesef benim araçımda Sol şöfor kapısı
    Kilit arızalı manuel açma işlemi sorunsuz çalışıyor ( dörtlüler yanıyor ve tüm kapılar açılıyor,
    Yalnız kilitleme yapmak istediğimde sadece sol ön kapı tek olarak kilileniyor kapı kilit'i arızalı
    Bundan dolayı tahminen bu işlem ile uzaktan kumanda senkrenizasyon işlemi gerçekleşmiyor.
    ve Anahtar üzerinde ki kontrol ışığı kendini iptal ediyor taki üzerindeki pili tekrar çıkartıp taktıgımda tanım için ışık tekrar devre ye giriyor

    Not: (Bundan 2 ay önce sol kapı üzerindeki ışık yanmadığı için elektrikçiye sorunun lehim yaparak hallettirmişti) ve bu şekilde en azından şofor kapısı tek olarak kilitlenemye başladı önceden bu açma işlemini yaparken yedek anahtar ile açabilirken kilitleme yapamıyorudum

    Başka türlü tanıtma işlemi nasıl yapabilirim yardımlarınızı bekliyorum
     
  2. EM_Karakaya

    EM_Karakaya SCW Üyesi

    6
    3
    3
    Yardimci Olacak Kimse yok mu acaba ?
     
  3. tugra kazım

    tugra kazım SCW Üyesi

    5.106
    2.209
    113
    kardeşim cip acma kapama ömrünü bitirmiş pille ugrasmana gerek yok 2001 2002 model aracların artık fabrika cıkıs kumandaları miyadını dolduruyor yeni bi kumandayı tanıtmanız gerekiyor onuda işin ehli bi anahtarcı ustanız varsa 85 tl ile 135 tl arasında degiştiriyolar serviste 265 die biliyorum
     
  4. tugra kazım

    tugra kazım SCW Üyesi

    5.106
    2.209
    113
    bir ikincisi kapı kilitleri zamanla oksit yapınca acılmıyor onlarında içlerini temizlenmesi gerek zaten cip sistemini kopyalarken yeni kumandanıza sizinde belirtiginiz sekilde işlemler yapacaktır kopmle kilitlenmesi için yok kilitlenmiyorsa sökülüp bi bakılması lazım
     
  5. EM_Karakaya

    EM_Karakaya SCW Üyesi

    6
    3
    3
    Cip ömrü miyadi oldugunu bilmiyorum dediğinizde mantıklı olabilir şansımı bir oto elektrikçisinde vag-com olan birinde kumandayı tanıttırmayı denemekten başka şansım yok gibi olmaz ise anahtarcı yolu görünecek
    Kapı kilitleri içerisideki kapı kolundan komple kilitlenip açılıyor burada sıkıntı yok yalnız manuel olarak kapıdan anahtar iel sadece tüm kapılar açılıyor bu esnada (sinyal ısıkları yanıyor) kapanırken kapı kilit'i arızalı oldugu için sadece sofor tarafını kapatıyor (sinyaller yanmıyor)
     
  6. kurtbil

    kurtbil SCW Üyesi

    7.712
    650
    113
    Çip ömrü bitiyor diye bir şey yok.98 model arabanın anahtarı hala çalışıyorken 2001 modelin ömrü bitti demek yanlış olur.Adaptasyonu en kolay şekilde herhangi bir vag servisinde yaptırabilirsin.Zaten 1 dakkalarını almıyor kalibrasyonu yapmaları.Yalnız pil söküp takma durumlarında bazen çip e zarar verilebilme ihtimalleri olabiliyor.Bu durumda anahtarda sorun olup olmadığını zaten servis elemanı başka bir arabanın anahtarı ile senin arabanı eşleştirdiğinde çok rahat anlayabiliyor.
     
  7. tugra kazım

    tugra kazım SCW Üyesi

    5.106
    2.209
    113
    geçenlerde benim aracda kitleme sorunu yaşamıştım normal olarak kitleyincede korna calmaya başlıyodu atahtarcı elindekileri kodlamaya çalışdı uyum saglamadı başka bir 2001 toledo geldi o arada ondada aynı sorun oldu hatta orjinal teyp söküldügü için olmadı dedi gelen toledo da orjinal olunca teyp bişey diyemedi başka bi yerde usta halletti sorunu o ustada fabrikasyon bunları belli bi açma kapama cip ömrü var dedi ( atıyorum ) 10000 açma kapamadan sonra cip tam basmamaya başlıyor bozuluyor tamir düzen tutmuyor dedi neyse cok şükür sorun kalmadı 85 tl ye yaptırdım kurtuldum kaygısından önceden 2 metreden alıyodu kumanda şimdi 3. katdan açıp kapıyorum :)
     
  8. EM_Karakaya

    EM_Karakaya SCW Üyesi

    6
    3
    3
    Yeni bir sustalı anahtar yaptırarak sorunumu cözdüm arkadaşlar
    ilginiz için tesekkür ederim
     
    AlperMertKocak, REİS38 ve tugra kazım bunu beğendi.
  9. tugra kazım

    tugra kazım SCW Üyesi

    5.106
    2.209
    113
    sorunun kalmadıgına sevindim ne kadara mal oldu burayla fark varmı :eek:key:
     
  10. EM_Karakaya

    EM_Karakaya SCW Üyesi

    6
    3
    3
    Anahtarımı istanbul'a gönderdim kargo ile ertesi günü geldi tanıtımı kendim yaptım eski anahtarın chip'ini yeni sustalıya aktardılar ve tabi anahtarı yeniden çektiler
    Bizim buralarda 180TL'den aşağıya inmiyorlar
     

Sayfayı Paylaş