Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

uzaktan kumanda sorunu

Konu, 'Cordoba' kısmında emre_stylance tarafından paylaşıldı.

  1. emre_stylance

    emre_stylance SCW Üyesi

    70
    17
    8
    merhaba arkadaşlar bende 2008 cordoba 1.4 tdi stylance var... uzaktan kumanda çalışmıyor... pili bitti değiştirdim.. pil değişimi yapınca kod silinmiştir deyip tekrar tanıtma yaptık olmadı.. şuan kumanda üzerinde tuşlara basınca kırmızı ışık yanıyor fakat kapıları açıp kapatmıyor.. kumanda bozuk diye sıfır uzaktan kumanda tanıtımı yaptık onuda kabul etmedi araç... bilgisi olan arkadaş varsa acil yardımcı olabilir mi ?
     
  2. kfy

    kfy
    Administrator

    12.593
    5.264
    113
    kodlamayı srv.mi yaptı?Eğer onlar yaptıysa birde sigortasına bakılsa atmasın!
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  3. emre_stylance

    emre_stylance SCW Üyesi

    70
    17
    8
    Kodlamayi özel servise yaptirdim... Ayrica uzaktan kumanda bozuk desem sifir kumanda kodladik onuda kabul etmedi... Dediğiniz çok mantikli cezmi abi .. Bunlarin alarm sigortasi hangisi bilginiz var mi abi..? Sigorta panosunda şemasi yok çünkü ?
     
  4. kfy

    kfy
    Administrator

    12.593
    5.264
    113
    panosunda mutlak vardır.orj.alarm ise kardeşim.gözünden kaçmıştır.
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  5. emre_stylance

    emre_stylance SCW Üyesi

    70
    17
    8
    evet abi orjinali tekrar kontrol edeyim :) ilgin için çok teşekkür ederim abicim..
     
  6. kfy

    kfy
    Administrator

    12.593
    5.264
    113
    nedemek kardeşim keşke en ucuzundan hallet sorununu..ayrıca pil içinde iki ad.ise takılmasıda yanlış yapılmış olabilir.benim tolededa olmuştu.
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  7. emre_stylance

    emre_stylance SCW Üyesi

    70
    17
    8
    pili tek abi .. Bunlarin pili yuvarlak büyük ve tek
     
  8. emre_stylance

    emre_stylance SCW Üyesi

    70
    17
    8
    sigorta panelindeki sigortaları tek tek kontrol ettim... problem sigorta panosundan değil maalesef :(
     
  9. volkanduman

    volkanduman SCW Üyesi

    2
    1
    1
    üstad bende 2004 tdi cordoba var, aynı sorun bende de var, yeni kumanda sustalı anahtar yaptırdım, çünkü bendeki kumanda arızalı, yeni çiple beraber sustalıyı tanıtmaya çalıştılar, olmadı, araçla bağlantı kuruluyor, ama bir türlü araç kumandayı kabul etmiyor. Problemi çözebildiniz mi? tek çare orjinalliği bozup yeni bir kumanda taktırmak kalıyor galiba.
     
    Bunu beğendi. emre_stylance bunu beğendi.
  10. atlantik

    atlantik SCW Üyesi

    2
    2
    3
    arkadaslar benim arabamdada aynı sorun var 2006 cordoba signo birkac yere sordum ve arastırdım anahtarda calısıyor kapılarda anahtarcıda yenıden kodlama yaptım olmadı son care servıse gıdıcem bırkac tanıtma yontemleri denedım olmadı bunlar internette var deneye bilirsiniz belki sizin araclarda olabilir bu konuda bılgisi olan varsa veya aynı sorunla karsılasıp cozenler varsa paylasırlarsa yardımcı olabilirler
     
    Bunu beğendi. emre_stylance bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş