Uzaktan kumanda mesafesi...(çözuldu) | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Uzaktan kumanda mesafesi...(çözuldu)

Konu, 'Toledo' kısmında muko tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. muko

    muko
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    43
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    8
    Arkadaşlar ne zamandır aklımda bi türlü yazamadım benim aracın kumandası uzaktan kitlitlemiyo neredeyse aracın yanına gittiğimde kilitliyo yada açıyo pil demeyin yeni değiştirdim :) acaba tüm seatlar böylemi yada başına gelen varmı yada yapılabilecek bişey bilgilendirirseniz sevinirim herkes kendine iyi baksın :)))
     
  2. CUPRA

    CUPRA FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    Mesajlar:
    0
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    Benim kumandam 10 metre civarı mesafeden aracı açıp kitliyo.
    Serviste anahtarın sıfırının 110 120TL gibi bir fiyat olması lazım. Servise şikıayetinizi belirtin, yeni anahtar aldığınız takdirde sorununuzun geçeceği ile ilgili garanti alın, yeni anahtarla da aynı sorun olursa anahtarı satın almazsınız. O zaman da alıcıda sorun var demektir. Eğer elinizde yedek anahtar varsa bir de onla denemenizi öneririm.
     
  3. - 48 -

    - 48 -
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.987
    Beğenileri:
    633
    Ödül Puanları:
    113
    bende de mesafe kısa 5-10 metre tam ölçmedim ama..ilk aldığımda yakından bile zor çalışıyordu benim kinin sorunu pildi..geçen kitapçığına bakmıştım mesafeyi de 10 metra civarı gibi kısa bir alan gösteriyordu..
     
  4. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    servise bi sorun bence pil de yeniyse vardır bi tahminleri..
     
  5. muko

    muko
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    43
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    8
    teşekkürler arkadaşlar fikirleriniz için ama benim aracın yedek anahtarında kumanda yok bak şimdi acaba sadece bendemi öyle sizde varmı benim sadece bir adet kumandalı anahtarım var diğeri düz...
     
  6. kfy

    kfy
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    12.818
    Beğenileri:
    5.407
    Ödül Puanları:
    113
    aynen öyledir...senden ricam bir bakarmısın yedek anahtar aracını çalıştırıyormu?veya hiç denedinmi?tanıtılması gerekiyor.
     
  7. Gani

    Gani
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    291
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    2007 ibiza, anahtar uygun pozisyonda tutulursa 20 metre civarı
     
  8. CUPRA

    CUPRA FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    Mesajlar:
    0
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    Benim araçta 2'si de yedek anahtar da uzaktan kumandalı. Donanım paketi farkından dolayı böyle olabilir.
     
  9. muko

    muko
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    43
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    8
    tamam cezmi abi bugün dener yarın yazarım sana sanırım denemiştim ama tam hatırlamıyorum kesin sonucu yarın yazarım :)
     
  10. muko

    muko
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    43
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    8
    EVET BENİM ARABANIN SAĞ ÖN ÇAPRAZINDAN TUTUNCA 20 m ALIYO UYGUN POZİSYON BU GALİBA:) AMA HERZAMAN O TARAFTAN YAKLAŞAMIYORUM ARABAYA :) DİYER YÖNLERDEN 5 m ANCAK...
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Sayfayı Paylaş