usta lazım | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

usta lazım

engnhmlc

Kayıtlı Üye
Katılım
20 Ağu 2016
Mesajlar
7
Beğeniler
1
Yaş
26
#1
istanbul da bildiğiniz sağlam bi usta lazım bana arkadaşlar ?
arabamda arza var yaptırmam gerekiyor acilen. leon 2011 1.4
 

engnhmlc

Kayıtlı Üye
Katılım
20 Ağu 2016
Mesajlar
7
Beğeniler
1
Yaş
26
#5
arabam rölanti de git gel yapıyor yaklaşık 20 sn falan sürüyor . genelde soğukken yapıyor. arza bu. 20 sn ye sonra topluyor kendine. yaptığı sırada rölanti 20000 devirleri falan görüyor anlık tüketimim den kontrol ettiğim zaman 1.5 1.0 sonunda da 0.3 e kadar düşüyor.
pc ye bağlattım sistem rölntide zengin karışımı arzası gösteriyor.
boğaz kelebeğini değiştirdim bobinleri ve bujileri değiştirdim düzelmedi.
istanbul anadolu yakasında gerçekten işinin ehli bi usta varsa yardımcı olun arkadaşlar ya
 

enderr

Kayıtlı Üye
Katılım
15 Ağu 2016
Mesajlar
21
Beğeniler
9
Yaş
27
#6
Kartal'da Atak servis var her zaman oraya gidiyorum ben şu ana kadar bir sorun yaşamadım. Vaktin olursa bi uğra derim.
 

engnhmlc

Kayıtlı Üye
Katılım
20 Ağu 2016
Mesajlar
7
Beğeniler
1
Yaş
26
#7
Motorcu mu peki?numarası falan var mı kardeşim? Gerçekten güveniyorsan yarın gelicem,ben t.dagda oturuyorum. Arabamı pek elletmek de istemiyorum kardeşim. İşinin ehli bi usta lazım bana.
 

engnhmlc

Kayıtlı Üye
Katılım
20 Ağu 2016
Mesajlar
7
Beğeniler
1
Yaş
26
#9
Tamam dır eyvallah hocam sağolasın. Yarın bi görüşücem.teşekkür ederim.