!!!usb ve mp3 çalar teyp alıcam yardım!!! | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

!!!usb ve mp3 çalar teyp alıcam yardım!!!

Konu, 'Sohbet' kısmında Şeker Adam tarafından paylaşıldı.

  1. Şeker Adam

    Şeker Adam
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    4.435
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    arakdaslar aracıma ılk dusuncem pıonner olmak uzere teyp alıcam,yanlız ısıklandırmasının kırmızı olması gerekıyo aracın ıc ısıkları da kırmızı oldugu ıcın.pek anlamadıgım bı konu ve cok paralar vermek ıstemıyorum.

    [​IMG]

    mesela bu benım hosuma gıttı.
     
  2. Umut Girit

    Umut Girit
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.980
    Beğenileri:
    320
    Ödül Puanları:
    83
    Bu konuda modifiyepit e danışmanı öneririm sana bütün seceresini çıkarırlar
     
  3. Şeker Adam

    Şeker Adam
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    4.435
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    ora nere ya ınternet sıtesı falan mı?
     
  4. Jerky

    Jerky
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.079
    Beğenileri:
    53
    Ödül Puanları:
    48
    Pioneer'ın pek kırmızı ışıklı teybini görmedim, kendi sayfasında var ama ürünler Türkiye'de yok sanırım. Sony, jvc'nin kırmızı ışıklıları var genelde onlara bakabilirsin.

    bu arada resim açılmadı bende.
     
  5. Umut Girit

    Umut Girit
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.980
    Beğenileri:
    320
    Ödül Puanları:
    83
    kendileri sitemize üye zaten olmadı istersen özelden numaralarını ataabilirim
     
  6. DOUKAN

    DOUKAN
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.410
    Beğenileri:
    86
    Ödül Puanları:
    48
  7. GÖKHAN33

    GÖKHAN33
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.948
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    48
    Şeker eğer kenwood düşünürsen bazı modellerınde cıft renk ısık var dıye bılıyorum kırmızı yeşıl benım teyp ole mesela;)
     
  8. Şeker Adam

    Şeker Adam
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    4.435
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    abi bana kırmızı ısıklı olan ve kullananların tavsıye etceklerı modellerı gonderın ya
     
  9. DOUKAN

    DOUKAN
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.410
    Beğenileri:
    86
    Ödül Puanları:
    48
    Yolladığım kırmızı ışıklı kullananda var...
     
  10. Şeker Adam

    Şeker Adam
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    4.435
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    kanka baktım numarasını aldım guzel bısıye benzıyo.
     

Sayfayı Paylaş