ufak ama faydalı olabilecek bi öneri | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

ufak ama faydalı olabilecek bi öneri

Konu, 'Görüş, İstek Ve Öneriler' kısmında SaLvia tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. SaLvia

    SaLvia
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    275
    Beğenileri:
    118
    Ödül Puanları:
    43
    arkadaslar biliyorsunuz ki forumda bi cok konuda yeni olan üyeler kendi tanıtmadan yani kendini tanıtması gerektiğini bilmediği için direk konulara cevap yazıyor veyahut konu açıyor
    üstteki mesaj foruma ilk üye oldugumuzda bize forum tarafından gelen özel mesaj
    bu mesaja bir ekleme olarak veyahut ikinci bir özel mesaj daha oluşturulup yeni üyelerin kendilerini tanıtmaları rica edilebilir...

    iyi forumlar
     
    Lejyoner, Ali, AlperMertKocak ve 1 kişi daha bunu beğendi.
  2. Ali

    Ali
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.661
    Beğenileri:
    366
    Ödül Puanları:
    83
    güzel öneri tebrikler..bende ilk üye olduğumda aynen yorum yapmaya başlayıp arkadaşlar tarafından uyarılmıştım..

    kendini tanıtmak güzel bir uygulama tabiki..ama şuda unutulmamamlı internet aleminde birçok forum var..bunların genelinde üyelerimiz başlıkları var..lakin hiçbirinde böyle bir zorunluluk yok..öyle olunca yeni üyelerde bu ayrıntıyı önemsemiyor, kendimi tanıtmasam da olur deyip dalıyor mevzuya..heleki ateş almaya gelenlerdense..

    konusu açılmışken bazı arkadaşlar yeni üyeler bu durumu düştüğünde biraz sert bi şekilde kendini tanıtmasını istiyor...bu gibi durumlar iyi niyetle foruma üye olmuş kişileri ilk başta forumdan soğutabilir..

    söylediklerim yanlış anlaşılmasın, ben de yeni gelen üyelerin kendini kesinlikle tanıtması gerektiğini düşünüyorum..çünkü bizim forum diğer forumlar gibi sadece sanal muhabbetlerden ibaret değil, daha sıcak bir ortam var ve birbirimizi az da olsa tanımak güzel..
     
  3. kfy

    kfy
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    12.776
    Beğenileri:
    5.381
    Ödül Puanları:
    113
    uyarın için teşekkürler
     
  4. kfy

    kfy
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    12.776
    Beğenileri:
    5.381
    Ödül Puanları:
    113
    yönetim elinden geldiğince özelden uyarıyor ali kardeşim..şunu unutmayalım arkadaşlar diğer forumlar gibi bizim çok üyemiz olsun veya çok konular açılsın vs.gibi bir kaygımız yok olmayacakta..eğer bir topluluğa girerken selam veriyorsan buradada vericen. haa yok selam sabah yok diyorsan zaten aramızdada buna benzer kişiler zaten aramızda barınmıyor
     
    babaerkan ve 06 levent 534 bunu beğendi.
  5. fnasif

    fnasif
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    5.483
    Beğenileri:
    284
    Ödül Puanları:
    83
    selamsız girilmez :D:D:D
     
  6. TORO_BLANCO

    TORO_BLANCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.050
    Beğenileri:
    374
    Ödül Puanları:
    83
    cemaate merhaba :D :D
     
  7. PATRON

    PATRON
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    10.821
    Beğenileri:
    2.532
    Ödül Puanları:
    113
    Öneriniz çok güzel tebrik ederim öncelikle

    Özel mesaj ayarları değiştirilmiştir. Aşağıda kopyası mevcut :

    Sitemize üye oldugunuz icin tesekkür ederiz! Oluşumumuzun bir parcası olduğunuz için memnuniyet duyduğumuzu belirtmek icin size bu özel mesaj gönderilmistir. Forumumuzda kurallar gereği konu açabilmek, yorum yapabilmek için lütfen " ÜYELERİMİZ " kısmında kendinizi tanıtan konu açınız.
     
  8. SaLvia

    SaLvia
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    275
    Beğenileri:
    118
    Ödül Puanları:
    43
    Selamımı aldığınız için bende teşekkür ederim :)



    Böyle editlenirse daha bi ilgi çekici olabilir kanımca ben genelde forumlarda üye oldugumda gelen otomatik kayıt mesajlarını pek dikkate almam da :)



    veya dahada piskopata bağlayıp forumlarda ilk üye olan şahsın sadece üyelerimiz kısmında yazma yetkisi olsa 1 konu açtıktan sonra yani mesaj sayısı 1 olduktan sonra diğer başlıklar altınada konu açabilme yetkisine kavışsa da olabilir :eek:
     
  9. PATRON

    PATRON
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    10.821
    Beğenileri:
    2.532
    Ödül Puanları:
    113
    Artık böyle çıkmaktadır tekrar düzelttim.

    Sitemize üye oldugunuz icin tesekkür ederiz! Oluşumumuzun bir parcası olduğunuz için memnuniyet duyduğumuzu belirtmek icin size bu özel mesaj gönderilmistir.
    Forumumuzda kurallar gereği konu açabilmek, yorum yapabilmek için lütfen " ÜYELERİMİZ " kısmında kendinizi tanıtan konu açınız.

    Sevgilerimizle,

    SCW - Seat Club World Forum - Seat Fun Club
     
    Bunu beğendi. H_G bunu beğendi.
  10. RedLine

    RedLine
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    4.853
    Beğenileri:
    1.284
    Ödül Puanları:
    113
    güzel bir uygulama. ilk mesajımda bnde uyarılmıştım :)
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Sayfayı Paylaş