Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

u typr 270

Konu, 'Video' kısmında Şeker Adam tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Şeker Adam

    Şeker Adam SCW Üyesi

    4.435
    78
    48
  2. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    nedense bunların sesi bana komik geliyo.. :S
     
  3. Şeker Adam

    Şeker Adam SCW Üyesi

    4.435
    78
    48
    bu alet supercharger yanlız en guzel ses bunda yıgıdo naptın sen.
     
  4. ERKİN

    ERKİN SCW Üyesi

    372
    0
    16
  5. Şeker Adam

    Şeker Adam SCW Üyesi

    4.435
    78
    48
    olurum ben bunlara
     
  6. Şeker Adam

    Şeker Adam SCW Üyesi

    4.435
    78
    48
    bu arada bugun ank dakı supranın grı olan eksozu gordum bayıldım.saoba borusunun 2 katı.ama fena tok ses var hıc bagırmıyo

    ---------- Post added at 22:50 ---------- Previous post was at 22:49 ----------

    bunlar zaten supra falan katogorı farklı yanı
     
  7. mehmetelt

    mehmetelt SCW Üyesi

    3.617
    152
    63
    lambodaki ses müthiş atmosferik motor cayır cayır devir çeviriyo ama supra da turbonun ve muhtemelen nos da var ikisinin sesi şarkı gibi valla.
     
  8. omercanilica

    omercanilica SCW Üyesi

    3.109
    20
    38
    superchargerlı type-rdan zıyade gırtlaga kadar dolu ep3 atmosferık severım sesını bırde turbo vtı sesı cok ıyı cıdden supra zaten bırsey demek ıstemıyorum.Uzuldum suan
     
  9. mehmetelt

    mehmetelt SCW Üyesi

    3.617
    152
    63
    ömer üzülme inşallah bizimde bir gün olur bir supra tarzı arabamız.
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Sayfayı Paylaş