Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

TSİ motorlar için hava filtresi tartışmasına açıklık getiriyorum :) :)

Konu, 'Teknik Destek' kısmında TORO_BLANCO tarafından paylaşıldı.

  1. TORO_BLANCO

    TORO_BLANCO SCW Üyesi

    3.050
    374
    83
    ilk baştan başlıyayım:.....
    leonuma önce kutu içi KN hava filtresi aldım ve taktırmak için önceden VW de yıllardır usta olan bi servis ustasının yanına gittim (kendi işyerini açtı servisten ayrıldı tabi) ve filtreyi takmasını istedim neyse filtreyi taktı filan bana dediki keşke komple açık hava filtresi alsaydın filan dedi ben şaşırdım,, abi maf sönsörünü filan bozmazmı yaglı filan olursa dedim ve bana şu cevabı verdi: : TSI motorlarda hava filtresindeki hava direkt turboya gider ve sensör yok dedi ama FSI motor olursa yaglanmadan dolayı sorun yaşayabilrsin dedi ama TSI lerde istedigin filtreyi tak bi sorun yaşamaazsın dedi.... ve bunu siz degerli dostlarımla paylaşmak istedim eger önceden biliniyosa bu yeni konu açtıgım için affedin benii


    bide benim sorum var onuda yanıtlarsanız hava filtresinin kutusunun kapagını takmasam sorun yaşarmıyım çünkü kapak olmadgında çok güzel ses çıkıo aynen blow off gibi :D
     
  2. - 48 -

    - 48 - SCW Üyesi

    1.987
    633
    113
    ibrahim usta nerde nizip de mi antep de mi?
     
  3. TORO_BLANCO

    TORO_BLANCO SCW Üyesi

    3.050
    374
    83
    antepte abi servise gidicek filan olursan haberim olsun ustamız antep yöresinde çok ünlü bi usta
     
  4. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    yağlı tip umarım sorun çıkarmaz arabanda.. :)
    velakin arabam 1 aylık bile değildi filtre aldığım zaman arabam 2 yaşını geçti..filtre yerinde olduğu sürece bişi olmaz kapak açıkken..
    ancak anlamadığım bişi var ki kutu içi alıp kapak açık kullanmak neden..daha doğrusu kapak açık kullanacaksan neden kutu içi aldın.. :)
     
  5. kurtbil

    kurtbil SCW Üyesi

    7.712
    650
    113
    Maf sensoru yoksa sorun yok,yalnız su var arabadan fıltre sesı cıkması ıstenıyosa acık fıltre kullanılmalı,motorun dıbındekı fıltre kutusunun tepesını acıp kullanmanın zarardan baska yaptıgı ıs olmaz,kı acık fıltre kullanmanın asıl amacı CAİ olarak kullanılmasıdır
     
  6. TORO_BLANCO

    TORO_BLANCO SCW Üyesi

    3.050
    374
    83
    valla onu bilmemde usta TSİ lerde sensör yok dedi FSI motorlarda varmış....
    ya kapagı çıkarcamda biri kafamıı kuçaladı hava direkt turboya gittigi için kapak açık olursa turbonun ömrünü kısaltırısn filan dedi kafamı kurcaladı yoksa kapak açık kullanıcaktım... orjinalini bozmak istemedim birazda :D
     
  7. - 48 -

    - 48 - SCW Üyesi

    1.987
    633
    113
    ...
     
  8. TORO_BLANCO

    TORO_BLANCO SCW Üyesi

    3.050
    374
    83
    kapagı taktım zaten ilerde araca uyumlu komple kit takıcam supersprint eksoz la beraber :)
     
  9. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    biri bana yağlı tipin gerçek anlamda faydalı olduğu şeyi söylebilir mi acaba..
    filtre etmesi daha iyi olabilir elbet oke ama bütün boğazın başta turbonun ekstradan motor yağı dışında bişiyle yağlanması nası faydalı olabilir..
     
  10. TORO_BLANCO

    TORO_BLANCO SCW Üyesi

    3.050
    374
    83
    aslında bütün bogazı degiştiemeye gerek yok kutuyu komple söküp kutuya takılan bogaza takılsa nasıl olur acaba hava direkt turboya gidio dedi
     

Sayfayı Paylaş