Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Trafikçi, Otoparkçı, Çekici... :(

Konu, 'Sohbet' kısmında Anarchist tarafından paylaşıldı.

  1. Anarchist

    Anarchist SCW Üyesi

    2.843
    201
    63
    Bu gün bi fabrikaya işe alma sınavı için gittim geç kaldığım için aracı fabrikanın karşısında yolun kenarına çektim... Sonuç trafikçi, otoparkçı, çekici :D Anladınız siz onu... 120 tl hop diye çektiler acımadan :)
     
  2. swotr

    swotr Misafir

    gecmis olsun Tarik, sinav nasil gecti bari :)
     
  3. Anarchist

    Anarchist SCW Üyesi

    2.843
    201
    63
    İyidi abi sağol... Ama daha ilk başvuru sınavı bu işim zor yani :( bari iş olsada yanmasam 120 ye...
     
  4. PATRON

    PATRON
    Administrator

    10.662
    2.361
    113
    geçmiş olsun kardeşimm :)
     
  5. Anarchist

    Anarchist SCW Üyesi

    2.843
    201
    63
    Sağol :) altı üstü otoparkta 15 dkka durdu araç... Allahtan üzerimde para vardı yoksa işim zordu...
     
  6. whiteline-XL

    whiteline-XL SCW Üyesi

    1.636
    56
    48
    tarık geçmiş olsun. uyuz oluyorum bu çekicilere. gerizekalılar hem kendi kafalarına çekiyorlar hemde para öduyorsun. ulan dana sana kim çek dedi allah allah ya nası getirdiysen öde kardeşim parasını. ben sana götur yada çek dedimmi arabayı allahım yarabbim ya uyuz oluyorum he. bu arada hayırlısı olsun yeni işin için. umarım alınırsın işe.
     
  7. Cihan

    Cihan SCW Üyesi

    1.415
    1
    38
    geçmiş olsun:)
     
  8. ÖZLEM@K

    ÖZLEM@K SCW Ladies

    533
    8
    18
    Geçmiş olsun Tarık ama bunlar böyle...Bi fırsat buldularmı acımadan çekiyorlar hemen...Umarım işin olur da 120 TL ye yazık olmaz ...
     
  9. biLaL

    biLaL SCW Üyesi

    1.581
    110
    63
    Geçmiş olsun Tarık :kizgin: fırsat düştümü acımıyorlar
     
  10. setnogrom

    setnogrom SCW Üyesi

    4.745
    419
    83
    Geçmiş olsun Tarık,inş iş olurda buda nazarı olur:)

    xx
     

Sayfayı Paylaş