Trabzonspor | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Trabzonspor

Konu, 'Arıyorum' kısmında DOUKAN tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. DOUKAN

    DOUKAN
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.410
    Beğenileri:
    85
    Ödül Puanları:
    48
    Trabzonspor imzalı forma arıyorum arkadaşlar devreye tanıdıklarını sokabilecek yardımcı olacak arkadaşlar varsa çok sevinirim benim için ayrı bir önemi var makara yapılmamasını rica ederim....
     
  2. alicanbasarir

    alicanbasarir
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.689
    Beğenileri:
    84
    Ödül Puanları:
    48
    kardeşim ben bi soriyim Trabzondaki kuzene varsa haber veririm..
     
  3. DOUKAN

    DOUKAN
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.410
    Beğenileri:
    85
    Ödül Puanları:
    48
    Kardeşim çok süper olur vereceğim kişiye büyük moral olacak Trabzon'daki arkadaşlardan da destek bekliyorum...
     
  4. alicanbasarir

    alicanbasarir
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.689
    Beğenileri:
    84
    Ödül Puanları:
    48
    tamam kardeşim bulmaya çalışıcam
     
  5. ZGR

    ZGR
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    14.936
    Beğenileri:
    524
    Ödül Puanları:
    113
    kardeşim 18 nisan da trabzon kasımpaşa maçı var
    o maçtan önce yılmaz vuralla görüşüp ayarlama yapabilirim
    1.5 ay gıbı bı sure var
     
  6. kfy

    kfy
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    12.776
    Beğenileri:
    5.381
    Ödül Puanları:
    113
    o kadar zaman olmayabilir...arkadaşlar içinizde yardımcı olabilen varsa lütfen yardımcı olsun
     
  7. sumer

    sumer
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    698
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    18
    bu gün girişimde bulundum kardeş sonuç alır almaz dönücem sana...
     
  8. ZGR

    ZGR
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    14.936
    Beğenileri:
    524
    Ödül Puanları:
    113
    ben az once yılmaz vuralın hanımıyla konustum
    gerekeni yapmaya çalısıcam dedi
     
  9. Jerky

    Jerky
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.079
    Beğenileri:
    53
    Ödül Puanları:
    48
    2.El olurmu Doğucum, bir arkadaşımda olabilir ona sorarım?
     
  10. DOUKAN

    DOUKAN
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.410
    Beğenileri:
    85
    Ödül Puanları:
    48
    Hepinizden Allah razı olsun şuanki oyunculardan oluşursa çok mutlu olucam gerçekten...
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Sayfayı Paylaş