Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Toledo Signo Triger Seti

Konu, 'Toledo' kısmında symntc tarafından paylaşıldı.

  1. symntc

    symntc SCW Üyesi

    33
    0
    6
    Yol bilgisayarın service yazısını görünce servise gittim nedir bu diye başladı saymaya triger seti ve diğer hafif bakımları yani hava, benzin, polen ve yağ filtresi
    bunun yanında bujiler, yağ ve antfiriz değişimine 650 tl söylediler biraz tuzlu geldi sanki trigere 400 tl dedi bu bana göre fazla, nette 150 tl ye kadar gördüm sizce bu normal mi ?
     
  2. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    her şey dahil 650 diye söyleyen yetkili servis ise bence gayet güzel bi fiyat..
     
  3. kurtbil

    kurtbil SCW Üyesi

    7.712
    650
    113
    nette gordugunuz yan sanayı mal da olabılır.Orjınal Vw parcası satan b yere de sorabılırsın trıger setının kaca geldıgını komple.ama bana normal geldı trıgerın fıyatı orjınal parca ıcın.polen,hava,yag,benzın fıltresı toplam 100-120 lıra yag en ucuz sekılde 60-80 lıra arasında olsun,bujıler 20-25 lıra.fıyat bence normal toplamda.agır bakım zaten yaptırdıgın.Trıger setınde orjınal dısında kullanma sonradan can sıkmasın
     
  4. - 48 -

    - 48 - SCW Üyesi

    1.987
    633
    113
    fiyat iyi ve servise yaptır derim o rakam güzel özel servisler de ofiyata yapıyorlar..ben mayısta frenler falan 850 lira vermiştim
     
  5. teacher1977

    teacher1977 SCW Üyesi

    48
    2
    8
    2001 toledo 1.6 signo 129800 de km si.Kontağı takdığımda bende de service yazısı çıktı.2 hafta önce Arabayı alırken özel ww servisine götürüp bilgisayara sokturmuştum.Bilgisayarda hiçbir arızası çıkmadı.Yağına felanda baktırdım.Benim de servise gitmem gerekiyormu şimdi.Bu service yazısı çok önemlimi.Söylediğiniz fiyatı duyunca pek gidesim gelmiyor açıkcası:)
     
  6. patrıot

    patrıot SCW Üyesi

    2.839
    290
    83
    Servısın trıger setı ıcın verdıgı fıyat normal trıger setı ıle beraber devir daimide değiştir.Dışarda kı dıger ucuz trıger setlerınden uzak dur
     
  7. picassoner

    picassoner SCW Üyesi

    927
    355
    63
    service yazısının pek hükmü yok, o arıza dahilinde değil periyodik bakım aralığında yanar. triger setı ve bakım normal bir fiyat bence de.
     
  8. mayham85

    mayham85 SCW Üyesi

    3.915
    47
    48
    uygun fiyat bence yaptır :)
     
  9. symntc

    symntc SCW Üyesi

    33
    0
    6
    Daha önce trigerini değiştirmediğim ve nette düşük fiyatları görünce fazla gibi gelmişti ama yorumları görünce öyle değilmiş demek
    bize servis yolları gözüktü :)) tskler arkadaslar..
     
  10. ukku

    ukku SCW Üyesi

    1.019
    375
    83
    trigeri bilmediğiniz bi yerde değiştirmeyin, kayış takacak işte ne olur diye düşünmeyin, usta senteyi tutturamazsa arabanız 1.2 ye döner :)
    yetkili iyidir, taksit yapar, indirim yapar, garanti verir :)
     

Sayfayı Paylaş