titreme...??????? | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

titreme...???????

Konu, 'Leon 1P1 (2009+Makyajlı)' kısmında zozolu tarafından paylaşıldı.

  1. zozolu

    zozolu
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    75
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    8
    arkadaşlar aracım 1.2 tsi 5000 de bazen aracı ilk defa çalıştırdığımda motordan belli aralıklarla bi titreme geliyo anlamadım alttan vuruyolar gibi çok az bi şey arabayı hareket ettirdikten belli bir süre durduktan sonra kesiliyor sebebini bilen varmı neden olabilir....
     
  2. SEC

    SEC
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    136
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    18
    Benim arabamda da oluyodu, sordum servise bi kaç kere, hatta bende bunla alakalı olarak bi konu açmıştım. Normal olduğunu söylediler, yakıttan oluyomuş sanırım. Ben Shell'den alıyodum benzini yapıyodu vuruntu, daha sonra BP den almaya başladım ve kesilmişti. İsterseniz depoyu dibine kadar bi kullanıp BP'den bi benzin alın deneyin eğer kesilirse almaya devam edersiniz. Araba herhangi bir arıza ışığı yakmadığı sürece kafanıza takmayın...
     
  3. LOVE42

    LOVE42
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    157
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    18
    aynı motor ibiza var bende de, motor ilk çalıştığı sırada biraz yüksek devirle başlıyor, 1-2 dakika içerisinde motor ısınınca "düzeliyor" acaba senin dediğin de ondan olmasın?
     
  4. LOVE42

    LOVE42
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    157
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    18
    oo baya vuruntu diyorsunuz siz ya bende yok o çok şükür.. benzinden mi oluyomuş ki o?
     
  5. zozolu

    zozolu
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    75
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    8
    dikkatle dinlerseniz geliyo çok abartılacak birşey değil ama yakıt shell den alıyorum ...ilk çalıştırdığımdaa rolantide devir 1500 leri gösteriyo sonraa iniyor onu demiyorum ..alttan hafif hafif vuruyo sonra geçiyor...acaba yakıttanmı????
     
  6. PATRON

    PATRON
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    10.823
    Beğenileri:
    2.535
    Ödül Puanları:
    113
    Sanki araba sibop vuruyormuş gibi vuruntulu çalışıyor bendede oluyor ilk çalıştığında özellikle yüksek devirli çalıştığında oluyor. Ama devir düşünce kesiliyor.
     
  7. zozolu

    zozolu
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    75
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    8
    arıza ışığı felan yanmıyor servise gittiğimde sorayım benzinliği değiştiryim bakalıım değişiklik olacakmı....patron sibop vuruğu nedir bilemiyorum... daha 5000 de araç şimdiden böyle problem çıkaracaksa işimiz var......
     
  8. PATRON

    PATRON
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    10.823
    Beğenileri:
    2.535
    Ödül Puanları:
    113
    araba stop edicekmiş gibi bazen alttan gelen vuruntu sartıntılar oluyor sibop ayarları düzgün olmadığında :) arabayı aldığımız ilk günden beri böyle. Malesef VAG grubu araçlarda bu olaylar var.
     
  9. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    bu olay hoş değil ama söylendiği gibi VW grupta böyle bi olay var..yakıtı temiz olduğu düşünülen yerden alıp yakıt filtresinin temiz olmasına gayret etmekten başka yapcak bişi yok..
     
  10. zozolu

    zozolu
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    75
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    8
    teşekkürler bilgileer için .......
     

Sayfayı Paylaş