tiguanımı teslim aldım.... | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

tiguanımı teslim aldım....

Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
1,327
Beğeniler
223
Yaş
37
#1
değerli arkadaşlarım tiguanımı bu gün teslim aldım 200 km lik karma kullanım olarak yapacağım tek yorum leondan sonra kesinlikle alınacak aracı almışım....acayip derecede konforlu sarsıntısız,kasis falan hissettirmiyor...direksiyonu daha yumuşak,motoru zaten 1.4 tsi....performansı da yeterli 1500 kg için....yakıta gelince biraz sert geldim artvine vardığımda ortalaması 9 lt idi...leonla da 8.5 leri görürdü o halde ama turbolar basarsan daha da can yakar belli ama basmaz isen de ortalaması gerçekten düşüyor....artvin içi leonun 13-14 lt lerde yaktığı mesafesi bu 11.4 lt olarak yaktı....gidişi toplaması gayet iyi....ama arkadaşlar konfor olarak abartılı derecede iyi ya.......ses mes yok çıt yok be....tıkırtı falan bişey yok....helal olsun vw e...ama şu gerçeği anladım seat üvey evlat....bu arada rize vw bayisi vospa tek kelimeyle mükemmel....böyle bir bayi daha görmedim....
şunu diyeyim bu arabanın yakıtı falan umurumda değil çünkü çok üst sınıf bir araç...allah herkese nasip etsin...
 

ghost rider

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
1,964
Beğeniler
648
Yaş
34
#4
hayırlı olsun kardeşim:eek:key:bira gördüm yan koltukta aracımı kutladınızpuhaha
 

YEKTA

Kayıtlı Üye
Katılım
30 Kas 2010
Mesajlar
6,728
Beğeniler
2,393
Yaş
43
#5
arabaan hayırlı olsun tuborgla devam edin emre ikimizde aynı şeyi görmüşüz
 

cuprali

Kayıtlı Üye
Katılım
31 May 2012
Mesajlar
2,465
Beğeniler
1,701
Yaş
44
#8
hayırlı olsun güzel günlerde kullanırsın inşallah