Teşekkürler HASAN KAVİ(adana) | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Teşekkürler HASAN KAVİ(adana)

Konu, 'Sohbet' kısmında TORO_BLANCO tarafından paylaşıldı.

  1. TORO_BLANCO

    TORO_BLANCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.050
    Beğenileri:
    374
    Ödül Puanları:
    83
    bugün aero ön tamponumdaki sorun için hasan kavi seat yetkili servis adanaya gittim saolsunlar tamponu yenisiyle degiştirdiler ve böylece bu sorunumuzuda halletmiş olduk teşekkürler KAVİ ADANA
     
  2. samuel-beto

    samuel-beto
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    494
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    18
    Adana HASAN KAVİ SEAT iyidir gerçekten hocam...Seninde tampon sorununu çözmene çok sevindim hayırlı uğurlu olsun bundan böyle kılcal çizik bile olmasın ... :)
     
  3. TORO_BLANCO

    TORO_BLANCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.050
    Beğenileri:
    374
    Ödül Puanları:
    83
    huriye hanım saolsun arabayı aldıgım ilk günden beri ne sorun olsa hemen halledio
    aynen kardeşim çzikler bizden uzak dursun inşallah:)
     
  4. samuel-beto

    samuel-beto
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    494
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    18
    Aaaa ben ilk aracımıda şuan aldığım aracıda Huriye hanım aracılığıyla aldım hocam sağolsun çok ilgilendi çok kolaylıklar sağladı yaptığım kazada aileden biri gibi samimi şekilde üzüldü gerçekten pırlanta gibi bir insandır... Amin hocam amin :)
     
  5. samuel-beto

    samuel-beto
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    494
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    18
    Hocam bu arada Bu aero dinamik tampon herşey dahil ne kadara mal oldu bende çok beğeniyorum ciddi anlamda düşünüyorum?
     
  6. TORO_BLANCO

    TORO_BLANCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.050
    Beğenileri:
    374
    Ödül Puanları:
    83
    bu aralar düşünme bence seatlara zam geliırken aksesuarlarada yüzde 3,5 civaariında bi zam geldi aero kite komple 6000 tl dediler bugün
     
  7. samuel-beto

    samuel-beto
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    494
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    18
    owww anladım hocam baya artmış fiyatlar 6000 TL nedir insanlar o paraya 2. el araba alıyorlar...
    Sadece düşünce olarak kalıcak bu fiyatı duyduktan sonra :)
    Güle güle kullan hocam Leon'larda favorim bu tampon gerçekten arabanın havasını çok değiştiriyor...
     
  8. TORO_BLANCO

    TORO_BLANCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.050
    Beğenileri:
    374
    Ödül Puanları:
    83
    valla herşey tamam benim bi rns 510 eksik :D
     
  9. - 48 -

    - 48 -
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.987
    Beğenileri:
    633
    Ödül Puanları:
    113
    hadi geçmiş olsun olum bitmesine çok sevindim
     
  10. samuel-beto

    samuel-beto
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    494
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    18
    Hocam RNS-510'u görsellik için istiyorsan daha ucuza RCD-510 alabilirsin hem daha ucuz hem görsel açıdan süper ben memnunum... heee navigasyon + olsun istiyorsan tartışılmaz RNS-510...
     

Sayfayı Paylaş