Tekrar Merhaba... 2.0 TDI Leon Arıyorum | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Tekrar Merhaba... 2.0 TDI Leon Arıyorum

Konu, 'Arıyorum' kısmında ekarakurt tarafından paylaşıldı.

  1. ekarakurt

    ekarakurt
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    98
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    8
    Arkadaşlar öncelikle hepinize tekrar merhaba. Bazı aksilikler yüzünden uzun zamandır takip edemediğim sitemize artık geri döndüm. En son siteye girdiğimde bekardım şimdi ise evli ve 1 çocuk babasıyım :) Arkadaşlar 1.6 Leon dan sonra 2.0 TDI almak istiyorum. Otomatik vites olursa daha iyi olur ama şartta değil. Tek istediğim arabanın çok yıpranmamış olması tabi ağır bi kazasının da olmaması... Siteden satmak isteyen veya beni yönlendiren olursa çok sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim.
    Saygılarımla...
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  2. seckin2001

    seckin2001 Avrupa Bölge Sorumlusu

    Mesajlar:
    2.152
    Beğenileri:
    1.778
    Ödül Puanları:
    113
    Bol şans aradiğin araba temizini bulmak zor
     
  3. ekarakurt

    ekarakurt
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    98
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    8
    doğru söylüyosun abi. ne kadar internet sitesi varsa baktım ama bulamıyorum.
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  4. igci_01

    igci_01
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    4.548
    Beğenileri:
    1.616
    Ödül Puanları:
    113
    Vallahi tdi a binenen kadar bu kadar km nasil yapiyorlar diyordum ama yapiliyormus ayriyetten temiz 2.0 tdi leon bulmak sans...bol sans:)

    SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  5. wolky

    wolky
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    256
    Beğenileri:
    92
    Ödül Puanları:
    28
    1.4 TSI FR var olmaz mı :)


    Mobil :)
     
  6. PATRON

    PATRON
    ADMİNİSTRATOR

    Mesajlar:
    10.828
    Beğenileri:
    2.540
    Ödül Puanları:
    113
    Kardeşim hayırlı arayışlar.

    Ne zaman evlendinde çocuk sahibi oldun ya Erayım :)
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  7. Leonm@nia

    Leonm@nia
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.856
    Beğenileri:
    1.638
    Ödül Puanları:
    113
    Gönlünde yatan Aslanı bulabilmen dileklerimle... Ayrıca evliliğin ve bebek için de tebrikler...
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  8. ekarakurt

    ekarakurt
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    98
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    8
    valla serbay abi sorma yıldırım aşkı yıldırım nikahı sonrada yıldırım bi oğlan :D herşey çok hızlı gelişti :)

    - - - Mesaj Birleştirildi - - -

    Volkan kardeşim aslında çok güzel olur ama fiyatı aşar beni :)
     
    Bunu beğendi. 2 kişi bunu beğendi.
  9. wolky

    wolky
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    256
    Beğenileri:
    92
    Ödül Puanları:
    28
    Anladım hayırlısı olsun inşallah bir gün o da olur :)


    Mobil :)
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  10. ekarakurt

    ekarakurt
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    98
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    8
    inşallah kardeşim...
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş