Teker bölgesinde Paslanma sorunu | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Teker bölgesinde Paslanma sorunu

goretek

Kayıtlı Üye
Katılım
16 Nis 2012
Mesajlar
195
Beğeniler
25
Yaş
28
#1
Arkadaşlar eklemiş olduğum resimdeki bölümün isminin ne olduğunu bilmiyorum konu başlığı biraz garip gelebilir kusuruma bakmayın artık :)
Aracımda , Resimde de görüldüğü gibi teker bolgesinde paslanma kararma var bu durumu nasıl çözümleyebiliriz? boyatayımmı yoksa tekeri söküp zımparalayıp bi vernik falan mı vurayım mı ? ne yapsam iyi olur sizce ? ve böyle bi durumla karşılaşan arkadaşlarımız mutlaka vardır sizler nasıl bir uygulama yaptınız merak ettim ?
 

Ekli dosyalar

RedLine

Kayıtlı Üye
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
4,849
Beğeniler
1,279
Yaş
31
#2
hiç bişi yapmana gerek yok. o olur çokda normaldir:eek:key:
 

kfy

Administrator
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
13,091
Beğeniler
5,560
Yaş
54
#3
fren tozu.. oto marketlerde bunun için sprey vs.tarzı ürünler var kullanırsan yine eskisi gibi parlak olur jantların
 

RedLine

Kayıtlı Üye
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
4,849
Beğeniler
1,279
Yaş
31
#5
sonax ın sprey ürünleri war cezmi abinin dediği gibi marketlerde satılıyo 15 tl ciwarı bişey
 

Çöllü

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Nis 2011
Mesajlar
4,794
Beğeniler
3,960
Yaş
33
#6
Al bir litre benzin yumuşak bezle şöyle güzelce sil bişeyciği kalmaz eski haline döner ;)
 

habildinar

Kayıtlı Üye
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
1,414
Beğeniler
637
Yaş
36
#7
bende de var, arabayı yıkatınca biraz azalıyor. sorun değil bence... :)
 

galiiip

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ara 2011
Mesajlar
136
Beğeniler
18
Yaş
33
#8
balata tozu zıvt lekesı gıbı sankı gazyagı etkılı olabılır yada sole guzel bır oto kuaforde bununla ılgılı urunler vardır.
 

erkani

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
2,189
Beğeniler
471
Yaş
36
#9
kesin çözümünü söylüyorum ama tehlikeli bir iş haberiniz olsun jantı yakabilirsiniz.tuz ruhu döküyorsunuz hafiften sonra köpüklü süngerle iyice siliyorsunuz sıfırı nasılsa aynen öyle oluyor.bende profesyonel jant lastik işi yapan bir adamdan gördüm hayret ettim.yine söylüyorum fazla dökerseniz yada üzerinde beklerse direk yanıyor jantın boyası bilginize :)
 

goretek

Kayıtlı Üye
Katılım
16 Nis 2012
Mesajlar
195
Beğeniler
25
Yaş
28
#10
yağ çöz falan döksek sonra üzerine sprey vernik yapsak bi zararı olur mu ki ? hafta sonu deneyip sizinle paylaşayım ben bu durumu :)