Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

tavan,bagaj kapağı ve kapı kolları çevresindeki sorun..

Konu, 'Araç Detaylı Temizlik ve Boya Koruma' kısmında scgnbsl tarafından paylaşıldı.

  1. scgnbsl

    scgnbsl SCW Üyesi

    1.140
    423
    83
    arkadaşlar dün farkettim aracımın tavanın büyük kısmı,bagaj kapağı,kapı açma kollarının çevresinde bi tabaka var.elimi veya bezi o kısma sürdüğümde bi hışırtı geliyor kapının alt kısımlarında ise böyle bi sorun yok bezi o kısımlara sürdüğümde normal..aynı ses silecekleri çalıştırdığımda ön camda da geliyor ki camda da bi tabaka olduğu aşikar.aracımın üzerine bir şey yağmış resmen.yıkattım geçmedi.bu ne olabilir acaba ve nasıl geçer.böyle bir durumla karşılaşan oldu mu hiç?
     
  2. RedLine

    RedLine SCW Üyesi

    4.853
    1.283
    113
    abi mesajını aldım. o gün brunch da arabaları ağacın altına çektik ağaçtan akmış sorma benim arabada rezil boya korumamda yeni yapılmıştı bide. ben yeniden sokucam meccbur boya korumaya
     
  3. REİS38

    REİS38 SCW Üyesi

    6.334
    1.469
    113
    şireli bir ağacın felan altınamı bıraktın yoksa aracı...
     
  4. scgnbsl

    scgnbsl SCW Üyesi

    1.140
    423
    83
    çıksında boyu koruma yaptırmaya razıyım kardeşim ya.farkedince çok canım sıkıldı

    - - - Mesaj Birleştirildi - - -

    8 temmuz ankara brunc buluşmasında hepimiz çekmiştik ağacın altına.yanılmıyorsam o zaman oldu.
     

Sayfayı Paylaş