Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

tatil önerisi ?

Konu, 'Sohbet' kısmında maceren tarafından paylaşıldı.

  1. maceren

    maceren SCW Üyesi

    400
    3
    18
    arkadaşlar tatil antalya bodrum kuşadası çeşme haricinde bir alternatif arıyoruz ? yine sahilde tavsiye edeceğiniz yerler varmı ? varsa nasıldır eylenebilirmiyiz? kız arkadaşımla gideceğiz, neler yapabiliriz böyle bir paylaşımın bir çoğumuz için faydalı olacağını düşünüyorum.. şimdiden teşekkürler..
     
  2. kfy

    kfy
    Administrator

    12.592
    5.263
    113
    akyaka...araştır
     
  3. miskinME

    miskinME SCW Üyesi

    12
    0
    1
    4 tane kafa arkadas filan gidebilseydiniz Cunda'yi da tavsiye edebilirdim.. gunduz hesaplisindan tekne gezi aksam geyigin krali :)
     
  4. maceren

    maceren SCW Üyesi

    400
    3
    18
    yanlız ikimiz gidecez ? sıkılırmıyız?
     
  5. maceren

    maceren SCW Üyesi

    400
    3
    18
    abi netten resimlere ve yorumlara bakıyorum herkes çok güzel şeyler yazmış resinlerdende süper gözüküyor, ama iki kişi gidersek sıkılırmıyız yorum yapanlar hep emekli olunca buraya yerleşecez ailemle geldik tadı damağımızda kaldı falan demiş..
     
  6. kfy

    kfy
    Administrator

    12.592
    5.263
    113
    bodrum kuşadası çeşme haricinde bir alternatif arıyoruz diye yazınca aklıma burası geldi sıkılırsan çevre yerler çok yakın
     
  7. 24

    24 SCW Üyesi

    3.413
    179
    63
    Bence erdekte denize yakın mütevazi bir otel.... geceleri temizde sakin insanlar düzgün canlı müzik vs.yani kız arkadaşınla olucağın için gündüzleride ocaklardan devam et sessiz sakin kimsenin uğramadığı koylar...
     
  8. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    Datça olmaz mı.. :D :D
     
  9. ZGR

    ZGR SCW Üyesi

    14.936
    524
    113
    marmaris
    sakin bi yer isterseniz assos
     
  10. maceren

    maceren SCW Üyesi

    400
    3
    18
    kaş - kalkan - kekova - patara - oludeniz yapayım diyorum ama ne dersiniz arkadaşlar? varmı buralara gidenler ?
     

Sayfayı Paylaş