Şu işlemi nerede, kaça yaptırabilirim? | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Şu işlemi nerede, kaça yaptırabilirim?

Konu, 'Mk4 (2002-2008)' kısmında Birkan6161 tarafından paylaşıldı.

  1. Birkan6161

    Birkan6161
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    647
    Beğenileri:
    182
    Ödül Puanları:
    43
    Öncelike foto __NRS__ nickli abime aittir, izinsiz koyduğum için özür diliyorum ama daha iyi anlatan bir resim yok :)

    Bende aracıma bu şekilde plakaların olduğu yere ön ve arka tamponu bu şekilde siyah yapıp daha agresif bir görünüm kazandırmak istiyorum.

    Nerede yaptırabilirim ve kaça patlar? İstanbul avrupa yakasındayım bahçelievlerde oturuyorum..

    [​IMG][/URL]
     
  2. CUPRA BOCANEGRA

    CUPRA BOCANEGRA
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    566
    Beğenileri:
    219
    Ödül Puanları:
    43
    Bi ara bende yaptırmak istemiştim bir kaç yere sordum uğraşamayız demişlerdi sonra burdan gmg garage özel msj gönderdim bir sene oldu cevap gelmedi yani ben ankara'da yaptıracak yer bulamadım umarım sen istanbulda bulursun :)
     
  3. Ali

    Ali
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.661
    Beğenileri:
    366
    Ödül Puanları:
    83
    tabelacılar yapar bu işlemi bence..onlara danışın
     
  4. Birkan6161

    Birkan6161
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    647
    Beğenileri:
    182
    Ödül Puanları:
    43
    Bulunduğum yerde bir kaç alt caddede doğrusu bir cadde boyu tuning dükkanları mevcut.. Başka bir forumda arkayı önü komple 50 TL'ye halledersin dediler :)

    Haftaiçi gidip bir soracağım.. Plakalıkları söküp çift taraflı bant ve silikon yardımıyla yapıştırıcam..

    Tabelacıdanda fiyat aliyim tabiki :) Onlardada kaliteli folyolar olabiliyor..

    Bilindik daha önce yaptıran varsa forumda diye o yüzden sormuştum..

    Haftaiçi fiyat aldığımda buradanda bildiririm..
     
  5. YEKTA

    YEKTA
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    6.736
    Beğenileri:
    2.404
    Ödül Puanları:
    113
    güzel kardeşim 50ye 100 e bakma kast/cast folyo denilen bir malzeme var bu ticari araçların kaplandığı malzeme ondan yaptır.20 ye de yaptırırsın ama bahsettiğim malzeme ömürlük bişey
     
  6. coccinea

    coccinea
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    238
    Beğenileri:
    42
    Ödül Puanları:
    28
    ben boyama ile yaptırdım gayet güzel oldu valla :)
     
  7. 18891945

    18891945
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    784
    Beğenileri:
    122
    Ödül Puanları:
    43
  8. goretek

    goretek
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    195
    Beğenileri:
    25
    Ödül Puanları:
    28
    Bu işlemi Reklam ve Tabela işi ile ugraşan yerlerde sabah saatlerinde yaptırabilirsiniz diye düşünüyorum:) ama ben bugun böyle birşey yaptırsam plastidip alıp bi kalıp çıkarıp onunla yapmayı düşünürdüm (plastidip uygulamalarını forumda yapan arkadaşlar var onlarla bir görüşün derim )
     

Sayfayı Paylaş