Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

start-stop hatası (çözüldü)

Konu, 'Leon 5F (2013+)' kısmında ouzz tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. ouzz

    ouzz SCW Üyesi

    31
    22
    8
    arkadaşlar 31/12/2015 de 1.6 tdı 110 bg dsg şanzıman aracımı aldım galerideyken hiç bi problem yoktu eve geldi 2 gün geçti aradan bi çalıştırıyım dedim start-stop hatası diyor neden olabilir acaba soğukla alakası varmı ?
     
    Umtertrk ve kirlisakal bunu beğendi.
  2. kirlisakal

    kirlisakal Teknik Koordinatör

    5.965
    5.238
    113
    fren pedal müşürinde bi sıkıntı olabilir mi....yazılım güncellemesi de isteyebilir...start stopa basmadan göstergelerde tum ışıklar sönüyor dimi kızdırma bujısi de diğer ihtimal....start stop araç soğukken çalışmaz biraz ısınınca çalışır
    en temizi arıza tespite bağlatmanız gerekiyor..en yakın yetkılı servise hatta vw de olsa olur.özel servislerde baktırabilirsiniz ..ama dediğim gibi arıza tespit hata kodunu verir ustan ne oldugunu söler...
    --- Mesajlar birleştirildi, 2 Ocak 2016, İlk Mesaj Zamanı: 2 Ocak 2016 ---
    ayrıca profil resim avatar eklersiniz ,aracınız da varmış profil güncelleme yapabilirsiniz ... @ouzz
     
    Bunu beğendi. pilli bunu beğendi.
  3. memet_one

    memet_one
    Administrator
    V.İ.P Admin

    7.762
    5.600
    113
    Araçta start stop un çalışması için klima veya fan motorunun çalışmaması gerekiyor yoğun şekilde trafikte yada ışıklarda ayağınız debriyaj da tutarsanız yine çalışmaz araç kendini yoğun trafikte algılayıp stop etmeyi kesiyor
    Bunun nedenlerini araç ekranından görebilirsiniz araç kısmında bulunuyor

    kurye ile elden teslime verildi
     
    Bunu beğendi. kirlisakal bunu beğendi.
  4. Umtertrk

    Umtertrk
    V.İ.P ÜYELİK
    SCW Üyesi

    225
    223
    43
    Ekranda start stop hatasi aliyorsan eger fazla korkulcak bisey yok araci aldigin servise gidi sorunu soylemen yeterli akü ile ilgili olan bi skintidan dolayi yeni araclarin bir kisminda var benim aracimdada oldugu gibi 1-2 saatlik bir islem akü diyebilirim sonrasi icinde garantileri var
     
    Bunu beğendi. pilli bunu beğendi.
  5. ULU

    ULU V.İ.P Yetkili SCW Üyesi

    2.525
    2.655
    113
    Sıfır araçlarda olan problemlere bak ya 2 günlük araba, bize ne kadar değer verildiğinin göstergesi işte, neyse sıkıntı olacak bir problem değilmiş çok şükür, allah başka kaza bela vermesin, iyi günlerde kullanman dileği ile.
     
    pilli ve Umtertrk bunu beğendi.
  6. Umtertrk

    Umtertrk
    V.İ.P ÜYELİK
    SCW Üyesi

    225
    223
    43

    Ayni sekilde ben avekte biraz Cirkinlestim 2 gunluk arabada boyle bisorun cikti bildiginiz halde bana nasil satiosunz fln biraz sert cikmak ise yarior sonrasi icin tekrarlarsa kendilerinin hatasi oldgndan ucretsiz onarim seklinde yardim yapicklarini soylediler bazen sert konusmak gerekiyor .
     
    pilli, hakan84 ve ULU bunu beğendi.
  7. ULU

    ULU V.İ.P Yetkili SCW Üyesi

    2.525
    2.655
    113
    ya 30.000 tl lik vergisiz aracı ÖTV KDV ilva ederek 75.000 80.000 e kakalıyorlar bari bu hatalar olmasın benim zoruma giden iş bu
     
    kirlisakal ve Umtertrk bunu beğendi.
  8. Umtertrk

    Umtertrk
    V.İ.P ÜYELİK
    SCW Üyesi

    225
    223
    43
    Aynen oyle o kdar para vrip almak sonrasinda en ufal bisey cikmasi insanin canini skyor Sinek kucuk ama
    Mide bulandirir misali , zaten karsilastigim tepki yaklasimlari allahtan iyimserdi yoksa araci geri verme noktasina kadar gidrrdim onlarda hatalarinin farkinda zaten sonuc odakli yaklasiyorlar :)


    Sent from my iPhone
     
  9. ouzz

    ouzz SCW Üyesi

    31
    22
    8
    çok teşekkürler yorumlar için ancak arabam dsg şanzımanlı otomatik ve alalı daha 2 gün oldu moralim bozuldu ve şehir dışından almıştım aracı o yüzden çok canım sıkkın tekrar bayiye götür gel 100 km git 100 km gel neyse çok büyük bi sorun değil anladığım kadarıyla düzeltilecek bişey olması iyi bari
     
    pilli ve kirlisakal bunu beğendi.
  10. kirlisakal

    kirlisakal Teknik Koordinatör

    5.965
    5.238
    113
    motoru ısıtıp tekrar deneyebilir misin...start a basın 5 dk bekleyin sonra ateşleyin...soğuktan olması da yuksek ıhtımal.... 100 km ote gitmeye gerek yok vw bayiisi yok mu oralarda bakmasalar bile arıza tespitle hata kodunu ne oldugunu öğrenirsiniz .....bunu özel servistede yaptırabilirsiniz...
    profil resminle profili güncellemeyi unutmayınız...gecmiş olsun
     
    Bunu beğendi. pilli bunu beğendi.
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Sayfayı Paylaş