Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Sorunlarım

Konu, 'Leon' kısmında Serdar046 tarafından paylaşıldı.

  1. Serdar046

    Serdar046 SCW Üyesi

    17
    8
    3
    Arkadaşlar herkese hayırlı cumalar. Leonu alalı 6 ay falan oldu çevremde anlayan yok ve bizim maraşın sanayisi düşene bide ben vurim mantığında aynı sonrunları yaşayan veya anlayan arkadaşlar varsa beni bilgilendirirse sevinirim araç 2007 mdl araç çoğu kişinin dediği gibi patırdama yani gaz alıp verme yapıyor rölantada 500 ve 2000 arası gidip geliyor önceleri sadece gazda yapıyordu ve şimdi gazda hiç binemiyorum benzindede gazdaki gibi fazla olmasada yine yapıyor ve benzin ocağıma incir ağacı dikti bide merak ettiğim leondaki gaz kesici diğer arabalrdan farklımı ses yönünden soruyorum boşta köklediğimde araç acayip bi ses veriyor biraz komik olacak ama tı tı tı ses vermiyor normalmi Bunlar şimdilk aklıma gelenler ve gaz alıp verme beni arabadan soğutuyor ayriyeten çıkma sağ katlanır ayna bulma imkanımız varmı biraz ızun oldu kusura bakmayın şimdiden göstereceğiniz ilgi için tşkkr ederim
     
    kirlisakal ve Leonm@nia bunu beğendi.
  2. Leonm@nia

    Leonm@nia SCW Üyesi

    3.856
    1.633
    113
    Geçmiş olsun kardeşim... lpg sistemin güncel mi diye sorucam öncelikle... eski sistemlerden ise değiştirmeni tavsiye ederim... tı tı tı dediğin sesde normal araçlardan gelmez zaten onu kafana takma...
     
    Bunu beğendi. Serdar046 bunu beğendi.
  3. Serdar046

    Serdar046 SCW Üyesi

    17
    8
    3
    Abim güncel yeni nesil dedi tüpçü brc marka arabaya kalibrasyon ayarı yaptı 200 km en az benzinde bin sonra tüpe geç dedi yaptık aynı şekilde devam ediyor şimdide tüpün bağlantısını araçla komple kesip kalibrasyon ayarı yapıp tekrar bağlayacak faydası olacakmı bilmiyorum
     
  4. kirlisakal

    kirlisakal Teknik Koordinatör

    5.965
    5.238
    113
    öncelikle geçmiş olsun...günümüzde ii usta bulmak cok güç.arabada yürüyende sıkıntı yoksa size yakın illere bakarsanız olmadı en yakın seat servisine baktırın derim.tofaş dilinden anlayan ustalar maalesef yenı nesil aracları sorunları bulmakta zorluk cekiyolar.şudur deriz yanlış yönlendirmeyelim.gazla alakalı bişeye benzıyor lpg beyninde bişi olablir vs..hayırlısı olsun
     
    Bunu beğendi. Serdar046 bunu beğendi.
  5. Serdar046

    Serdar046 SCW Üyesi

    17
    8
    3
    Tşkkrlr kirlisakal


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     

Sayfayı Paylaş