smileyle lere ilave MAŞEALLAH olabilir mi Patron | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

smileyle lere ilave MAŞEALLAH olabilir mi Patron

Konu, 'Görüş, İstek Ve Öneriler' kısmında - 48 - tarafından paylaşıldı.

  1. - 48 -

    - 48 - SCW Üyesi

    1.987
    633
    113
    Serbay zor olmazsa ve münkünse bu gülümsemelerin olduğu yere şöyle güzel bir MAŞEALLAH nasıl olur....yazıyoru üşenmiyoruz ama tıkladığımızda şık bişi güzel olur diye aklıma geldi..
    teşekkürler
     
  2. misic

    misic SCW Üyesi

    737
    66
    28
    +1907 :)maşeallah
     
  3. - 48 -

    - 48 - SCW Üyesi

    1.987
    633
    113
    güncel:) :)
     
  4. ÖZLEM@K

    ÖZLEM@K SCW Ladies

    533
    8
    18
    Çok iyi düşünmüşsün Varol abi,Serbay'dan ricamız,mümkünse eğer :)
     
  5. PATRON

    PATRON
    Administrator

    10.754
    2.462
    113
    eklendi

    Maaşallah
     
  6. leeveent

    leeveent SCW Üyesi

    1.117
    208
    63
    Maşaallah patron kısaltmada sıkıntı var ("maa(ş)allah") "ş" nin yeri bir geri kayacak galiba :D
     
  7. PATRON

    PATRON
    Administrator

    10.754
    2.462
    113
    valla uygun olarak bunu buldum :)
     
  8. leeveent

    leeveent SCW Üyesi

    1.117
    208
    63
    smileye sözüm yok... sadece yazarken yani kısaltmada sorun var... yazım yanlışı var yani... (ş) harfi yanlış yerde maşaallah deil maa(ş)allah yazıo ...
     
  9. Turhal

    Turhal SCW Üyesi

    695
    135
    43
    iyiymiş bide nazar boncuğu eklseydin tam olsaydı :D
     
  10. leeveent

    leeveent SCW Üyesi

    1.117
    208
    63
    birde Varol abicim yanlışım varsa düzelt ama MAŞEALLAH tanımı bizim kullandığımız tanımdan farklı... Kelimenin aslı MAŞAALLAH' tır.. Maşeallah' ın anlamı şurdan gelir;

    MAŞAALLAH'ın tanımı;

    yanlışsam özür diliyorum...
     

Sayfayı Paylaş