• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Slm arkadaşlar

Serdar046

Kayıtlı Üye
Katılım
8 Nis 2015
Mesajlar
17
Beğeniler
8
Yaş
31
#1
herkese hayırlı günler bol kazançlar dilerim. Aracım 2007 1.6 stylance katalitik konvektör arızalı dediler bu parça ne işe yarar pek bilmiyorum bi arkadaşa söyledim oda bnde var taktır o olması lazım dedi 2013 fr benzinli aracın son egzoz kazanı bunu benim aracıma takarsam sizce nasıl bi sonuç alabilirim bilgisi olan varmı acaba bide araçta gaz alıp verme olayı vardı buna faydası olurmu
 

fimus

Kayıtlı Üye
Katılım
11 Ara 2014
Mesajlar
678
Beğeniler
600
Yaş
31
#2
Hoşgeldin kardeşim...
Konuyu bilen arkadaşlar sana yardımcı olacaktirlar...
 

dadaş34

VİP Üye
Administrator
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
7,764
Beğeniler
6,944
Yaş
33
#4
aramıza hoşgeldin kardeşimm. katalitik konverter içerisinde iki tür katalik görev yapar; bunlar redüksiyon kataliti ve oksidasyon katalitidir. Konverter içerisinde alüminyumoksit, platinyum ve rodyum bulunur. Bu kimyasallar reaksiyona girerek artık gaz içerisindeki karbonmonoksit, hidrokarbon ve NOx’leri su buharı ve karbondioksite çevirirler. http://www.bilgiustam.com/katalitik-konverter-nedir-nasil-calisir/ burdan daha detaylı bilgi alırsın
 

Serdar046

Kayıtlı Üye
Katılım
8 Nis 2015
Mesajlar
17
Beğeniler
8
Yaş
31
#5
Teşekkürler hocam anladım peki benim bu parçayı aracıma taktırmam bi artı sağlarmı ?



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Üst Alt