Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Siyah Leon TSI

Konu, 'Arıyorum' kısmında prolcay tarafından paylaşıldı.

  1. prolcay

    prolcay SCW Üyesi

    338
    66
    28
    Aranıyor,

    Gören , duyan , bilen varsa lütfen haber verin :)

    Şaka bi yana Siyah ve Tsi olmak şartıyla leon arıyorum arkadaşlar.

    İyi forumlar.
     
  2. scgnbsl

    scgnbsl SCW Üyesi

    1.140
    423
    83
    siyahla devam diyorsun yani :) hayırlısı..
     
  3. prolcay

    prolcay SCW Üyesi

    338
    66
    28
    aynen öyle hatta magicco siyah :)
     
  4. oguz

    oguz SCW Üyesi

    330
    39
    28
    Hadi hayırlısı bu sefer olur inşallah abi...
     
  5. igci_01

    igci_01
    V.İ.P ÜYELİK
    SCW Üyesi

    4.522
    1.591
    113
    Gks nickli ankaradan gokhan arkadasimiz satiyordu makyajli ama kaca veriyor bilmiyorum numarasını pm attım
     
  6. YEKTA

    YEKTA SCW Üyesi

    6.736
    2.404
    113
    hayırlısı olsun olcay
     
  7. prolcay

    prolcay SCW Üyesi

    338
    66
    28
    saol yetka abi

    mehmet numarayı aldım arıcam teşekürler.
     
  8. Turhal

    Turhal SCW Üyesi

    695
    135
    43
    siyah renk candır bee :eek:
    inşallah aradığın gibi bi makina bulursun... :eek:key:
     
    Bunu beğendi. adrian_61 bunu beğendi.
  9. prolcay

    prolcay SCW Üyesi

    338
    66
    28

    Valla ziya satarsan senin arabayı alıyım dicem ama :)
    artık bulursamda ilk işim senin ki gibi bi bbs taktırmak olucak galiba :)
     
  10. Turhal

    Turhal SCW Üyesi

    695
    135
    43
    senin gibi değerli bi kardeşime seve seve verirdim aracımı ama henüz satmayı düşünmüyorum:eek:key:
    sen aracını bul jant konusunda ayrıntılı araştırmaya gireriz kardeşim...
     

Sayfayı Paylaş