Sitemizde Yaşanan Kesinti ve Konu & Mesaj Kaybı Hakkında | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Sitemizde Yaşanan Kesinti ve Konu & Mesaj Kaybı Hakkında

PATRON

Administrator
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
10,930
Beğeniler
2,640
#1
Arkadaşlar sitemiz birden sunucuyla bağlantısı kesilmişti ve erişim sağlayamamıştık. Bu bizim elimizde olmamakla birlikte, sitemizin barındığı sunucu şirketindeki hesap ismini açıklamak istemiyorum başkasının üzerine kayıtlıydı. Böyle olunca hosting şirketinden destek talep edemiyoruz, yardım alamıyoruz, sorunu çözemiyoruz... Aradaki arkadaşa söyleyip o ticket açıyor sunucu şirketine öylelikle sorunu çözmeye çalışıyorduk. Durum böyle olunca aradaki zatı muhterem insan! ortalıklarda yok kayıp. Dün @Lejyoner Gökhan abimiz ve ben sunucu şirketine gidip sitemizin yedeklerini almaya çalıştık ama malesef haklı olarak alamadık. Durum böyle olunca başka sunucu şirketinden sunucu alıp malesef 3 hafta öncesi elimde yedeği bulunan databaseyi yüklemek zorunda kaldık.

Bundan böyle erişimin tam kontrolü, tüm paneller, hesaplar vs bizim elimizde. Bir şey olduğunda anlık müdahale edeceğiz ve kesintimiz olmayacaktır. Sizlerden 4 günlük yaşadığımız kesinti , 3 haftalık konu & mesaj kaybı için çok ama çok özür diliyoruz. 27.03.2012 tarihli yedek geri yüklenmiştir.

Konu kaybı yaşayan üyelerimizden ricam tekrar önemli konuları açması , destek almasını rica ediyoruz.

www.seatclubworld.com
YÖNETİM ADINA
20.04.2013
 

arthur

Kayıtlı Üye
Katılım
16 Kas 2012
Mesajlar
4,363
Beğeniler
1,739
Yaş
37
#2
yav mahvolduk ya ekmek su gibi bir şey ya burası
 

PATRON

Administrator
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
10,930
Beğeniler
2,640
#3
sen gel onu bire bize sorsana Paşa... Barut gibiydik dokunsalar iş alacağız başımıza o derecede.. NEyseki ufak kayıpla döndük tekrardan..
 

atay78

Kayıtlı Üye
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
2,581
Beğeniler
1,241
Yaş
29
#5
helesukur ya dorum acıldı sorun halloldu forum elımız ayagımız oldu 4gundur cok zorlandık scw sız olunca neyse acıldı ya artık sorun yok:D:eek:
 

PATRON

Administrator
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
10,930
Beğeniler
2,640
#9
DNS adreslerinin tam oturması gerek 24 saat süreyle oturuyor , kısmi bölgeler bir kaç saat erişim sağlayamayabilir ondan.
 

LeonStyle

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Eki 2012
Mesajlar
2,531
Beğeniler
700
Yaş
18
#10
Hele şükür açıldı. :) İnsallah sıkıntısı olmaz daha şimdi eski yedeklemeyi yüklemişsin abi sitede ne gibi farklılıklar var açtığımız konular silindi mi fotoğraflarımız eski halinemi döndü neler değişti..