Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Şirin Leon'un Suçu Ne''..

Konu, 'Sohbet' kısmında KeChİ tarafından paylaşıldı.

  1. KeChİ

    KeChİ SCW Üyesi

    1.543
    163
    63
    Arkadaşlar size bugun başıma gelen bir olayı kısaca anlatıcam gülermisiniz dellenirmisiniz benim yerimde olsanız bunu soruyorum sizlere. Öncelikle Aracımı kaplattıktan sonra kaç kere çevirmeye girdim sayısını sayamadım. Bugün kırmızı ışıkta durdum ve önümdeki arabanın önünde bir polis aracı vardı sarı yanarken yanımdaki arkadaşıma pencereni indir dedim (Film olduğu için bazen polis görünce ön 2 camı indiririm) İçime doğdu sanırım 100 m kadar gittikten sonra polis sağa çekmiş herkese geç yapıyor bana sağa çek yapıyor. Arkadaşıma dedimki bak içime doğdu emniyet kemerim takılı hiçbir evrakta eksiğim yok ondan dolayı rahatça durdum ve buyrun dedim evraklarımı istedi verdim aracına gidip sorguladı ve sonrasında diğer memur arabadan indi yanıma geldi bas gaza dedi bende bastım benim araç boştayken stok araç gibi ses çıkardığı için bi sorun bulamayınca ön cama geldi camı kaldır biraz yukarı dedi kaldırdım ve in gel yanıma dedi. Aracını bağlıcam dedi yanına gidince hayırdır memur bey dedim aracının daha önceden egzoz ve cam filmi cezası varmış 2 cı kez yakalandınız dedi ve bağlıcaz dedi. Bende dedimki öncelikle cam filmi cezam yoktu sadece egzoz cezam vardı onuda başka bir memur arkadaş inada bindirdiği için yazdı dedim egzozum standart dedim cam filminden yazıcam ozamn dedi bende dedim en düşük numara yazamassın dedim içinde ben görünüyorum dedim arkalar kendi karartma ödede ince cam filmi var dedim inanmadı geldi baktı arkaya sonra aracın yanına yine gittik bu olay işlek caddede oluyor. Sonra memleketim olan artvine gidip gitmediğimi sordu (içimden kafayı yemiş bu adam dedim) bende gidiyorum dedim. Köyün adını soyleyerek oraya gidiyormusun bu arabayla dedi bende bunla gidilmez dedim.(Yollar çok bozuk çünkü) Kısaca adam hemşerim çıktı beni azad etti:ziplapuhahapuhahaAma valla ceza yeseydim bidaha hiç bişi yokken polisle boğaz boğaza girecekdim adammı seçiyosunuz diye.. Bu arada polis dediki 20 kere gördüm seni bi türlü çevirememiştim bugüne denk geldi dedi. (BU POLİS ARKADAŞLARIN BAZILARI HARBİ SIKINTILI BANA KARŞI ARACIMIN TİPİNE VE RENGİNE GÖRE ÇEVRİLİYORUM LÜTFEN YARDIM EDİN NE YAPMAM GEREK):cool::confused::ahkafam::confused:
     
  2. Lejyoner

    Lejyoner
    Administrator

    8.974
    6.409
    113
    :) araban dikkat çekiyor yapacak birşey yok..
     
  3. atay78

    atay78 SCW Üyesi

    2.583
    1.241
    113
    kaplamayı sok cok dıkkat cekme dıyıcem ama benım arabada hıcbısey olmamasına ragmen herzamn emnıyet kemerım takılı olmasına ragmen sureklı cevrmeye gırıyorum ve adam secer gbı sureklı leon mu secerler leonun tasarımının dezavantajları dıyelım ayrıca en guzel kafa tutabılmek ıcın hıc bısey yapmamak araca ben ole yapıyorum ve ınanılmaz zevklı oluyor polısın bırsey yapamaması
     
  4. schumi

    schumi SCW Üyesi

    8.181
    1.217
    113
    Arabanın rengini çevir,kurtul..Dikkat çektiği için çevirmeye daha çok girersin...
     
  5. LEONSS

    LEONSS SCW Üyesi

    86
    38
    18
    Bizim araçlar kafadan mukahatlı araçlar.Tasarımının verdiği hırçınlığın cezasını çekiyoruz.Benide sebepsiz çevirip sohbet edip bıraktı polis.Abartı var sanmış ama yanıldı arkadaş :)
     
  6. DİKKAT

    DİKKAT Misafir

    İki kere cam filiminden ceza yedim bende arac 15 gune kadar men oluyor bilgin disi hemde ;) kimse demiyormi soyle boyle istanbulda özellikle anadolu yakasi bu konuda cok titiz ne kadar cezam varsa hepsi anadoluda ;) gecmis olsun sağdan gitme sağdan :D
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  7. #ismail

    #ismail SCW Üyesi

    4.549
    1.704
    113
    Inşallah bundan sonra problem çıkmaz...
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  8. Reis

    Reis SCW Üyesi

    744
    283
    63
    Araba çok dikkat çekiyor kardeş işin zor muhtemel hoşlarına gidiyor birde yakında görelim diyorlar herhalde..
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  9. mertelitas

    mertelitas SCW Üyesi

    283
    81
    28
    beni çevirmedikleri zaman yeterince dikkat cekmediğimi düşünüp üzülür hale geldim :D
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  10. 06 levent 534

    06 levent 534
    Administrator

    8.963
    1.169
    113
    geçmiş olsun çok gezmeyeceksin dikkat çekmeyeceksin işte bu kadar
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş